(התמונה באדיבות דוברות מטה המאבק לשיפור התח"צ בבית שמש)
(התמונה באדיבות דוברות מטה המאבק לשיפור התח"צ בבית שמש)

מצוקת התחבורה הציבורית: תושבים יפגינו מול כנס פתיחת קמפיין הבחירות של ראש הממשלה בבית שמש

תושבי בית שמש יפגינו מחר נגד מצוקת התחבורה הציבורית הקשה בעיר. התושבים מתכוונים להפגין מול אולמי "ראשית" בעיר, בו ייערך כנס פתיחת קמפיין הבחירות הארצי של מפלגת הליכוד בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו

פורסם בתאריך: 3.2.20 17:10

תושבים מבית שמש מתכננים להפגין מחר, שלישי, בשעה 18:00, נגד מצוקת התחבורה הציבורית הקשה בעיר. התושבים מתכוונים להפגין מול אולמי "ראשית" בעיר, בו ייערך כנס פתיחת קמפיין הבחירות הארצי של מפלגת הליכוד בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו וח"כ קטי שטרית מהליכוד ולדרוש את התערבות הממשלה בנוגע למצוקת התחבורה.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כידוע, במשך שנים תושבי בית שמש וירושלים סובלים ממצוקת תחבורה קשה ומנתק תחבורתי בין הערים שנגרם ממחסור חמור של אוטובוסים ונסיעות בקווים העירוניים והבינעירוניים ומשכונות שלמות שנבנו בעיר ומנותקות מתחבורה ציבורית.

התושבים ימחו על הרגשת הזלזול של מדינת ישראל במצוקתם האדירה למרות פנייתם לכלל הגורמים, תוך שהם מציינים כי מי שמשלמים את המחיר אלו עשרות אלפי תושבי העיר שסובלים מידי יום מתחבורה לקויה ומקרטעת, כזו שרחוקה מלענות על צרכי התושבים.

לדבריהם, מה שדרוש בטווח המידי הוא תגבור מסיבי, עד כדי הכפלה, של מערך התחבורה בעיר. התקציב לתגבור המדובר כבר קיים במשרד האוצר אך בגלל העדר תקציב מדינה, משרד התחבורה לא דורש את המגיע לעיר בית שמש.

במצב דברים שכזה, טוענים התושבים, על הגורמים הרלוונטיים במשרד התחבורה ובמשרד האוצר לדאוג להעברת הכסף באופן מיידי עבור תוספות השירות, ולא להמתין להליכים המשפטיים והביורוקרטים שקשור בתכנון מכרז חדש לעיר בית שמש מה שיארך עוד מספר שנים לפחות.

"בעוד שנתניהו נוסע ברחבי הארץ בשיירה מאובטחת ומהירה, אנחנו נוסעי התחבורה הציבורית סובלים מהיעדר שירות, מצפיפות אדירה באוטובוסים ומהמתנה ארוכה בתחנות. הגיע הזמן שבמקום לראות מחלפים, נתניהו וממשלתו יתחילו לראות את נוסעי התחבורה הציבורית", אומר פעיל במטה המאבק.

"את האמא שתקועה בתחנה עם הילדים שלה לא מעניינים התירוצים, היא צריכה אוטובוס. כמוה עשרות אלפי תושבי העיר שזקוקים למענה תחבורתי באופן מיידי ולא מקבלים אותו", מסביר נתן רובינשטיין – פעיל במטה המאבק למען תחבורה ציבורית הוגנת בעיר בית שמש.

לדבריו, "צריך להבין את האבסורד: גם אם המכרזים הנדונים היו משתחררים משפטית הרגע – יידרשו שנתיים לפחות לצורך "תכנון המכרז מחדש בהתאם לצרכיי העיר הצומחת". ומה התושבים אמורים לעשות עד אז? להמשיך "ליהנות" מתחבורה ציבורית שנראית לקוחה מהעולם השלישי?! צריכים להכפיל את שירותי התחבורה הציבורית בעיר עד לסיום עריכת המכרזים מחדש והפעלתם".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות