נתניהו בבית שמש (צילום: s.t)
נתניהו בבית שמש (צילום: s.t)

בחירות 2020: ראש הממשלה יפתח את הקמפיין הארצי של הליכוד בבית שמש

חברי סניף הליכוד בבית שמש פותחים את קמפיין הבחירות בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו. הכנס ייערך ביום שלישי הקרוב

פורסם בתאריך: 2.2.20 14:57

‏הבחירות לכנסת העשרים ושלוש: כמו הקמפיין לראשות מפלגת הליכוד, גם את הקמפיין לראשות הממשלה יפתח ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו בעיר בית שמש. הכנס ייערך באולמי "ראשית", ביום שלישי הקרוב.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


ל"כל העיר בית שמש" נמסר כי ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו יפתח את קמפיין הבחירות הארצי של מפלגת הליכוד בעיר בית שמש. כידוע, הבחירות לכנסת ייערכו ביום שני, 2 במרץ 2020. תוצאות הבחירות יקבעו את הרכב הסיעות בכנסת העשרים ושלוש. בוועדת הבחירות המרכזית לכנסת נרשמו להתמודדות בבחירות 30 רשימות מטעם 42 מפלגות.

כזכור, נתניהו החל גם את מסע קמפיין הבחירות לפריימריז בעיר בית שמש. המסע לפריימריז מול גדעון סער נפתח בעיר לפני כחודש וחצי בביתה של ח"כ קטי שטרית, תושבת בית שמש, בכנס גדול בו השתתפו רבים, ביניהם מאות פעילי ימין, חברי מועצה, שרת התרבות והספורט מירי רגב, שר החוץ ישראל כץ, השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, הרב נתנאל שריקי מנתיבות, חברי כנסת, חברים מטעם סיעת הליכוד העירונית וכמובן סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית, בנה של קטי, שפעל רבות למען ניצחונו של נתניהו.


שטרית ונתניהו (צילום: דוברות ראש הממשלה)

שטרית ונתניהו (צילום: דוברות ראש הממשלה)


כאמור, גם הפעם נתניהו יפתח את מסע קמפיין הבחירות הארצי של הליכוד בעיר בית שמש. מסגן מ"מ ראש העיר משה שטרית נמסר כי "כנס פתיחת קמפיין הבחירות של סניף הליכוד המקומי בהשתתפות ראש הממשלה, חברי הסניף ופעילי ימין יתקיים ביום שלישי הקרוב, באולמי "ראשית", בשעה 18:00, כאשר הכניסה לאולם על בסיס מקום פנוי בלבד ותלויה בזיהוי או הרשמה מראש".

ח"כ קטי שטרית אמרה: "עם הצלחות לא מתווכחים. כמו בבחירות המקדימות לראשות הליכוד (פריימריז), רה"מ בנימין נתניהו פותח את כנסי הבחירות של הליכוד בעירי – בית שמש. סניף הליכוד בעיר שמח להזמין כל אחת ואחד ביום שלישי הקרוב, באולמי "ראשית", בשעה 18:00. יחד איתכם כל הדרך עד לניצחון בשני במרץ".

 

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות