בית משפט השלום בירושלים (צילום: תומר אפלבאום)
בית משפט השלום בירושלים (צילום: תומר אפלבאום)

תושבת מטה יהודה נעצרה בחשד לניסיון רצח – הרקע: משולש רומנטי

ניסיון לרצח על רקע משולש רומנטי: תושבת מטה יהודה נעצרה בחשד שניסתה לרצוח את את אשת המאהב שלה שמתגוררת בעיר ירושלים. מעצרה הוארך על ידי בית משפט השלום

פורסם בתאריך: 1.2.20 18:51

תוך שעות בודדות נעצרה חשודה, בת 46, בניסיון רצח בשכונת עין כרם בירושלים. הרקע: משולש רומנטי.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


על פי החשד, אישה הגיעה ביום חמישי שעבר לבית שבו התגוררה אשתו של הגבר שעימו היא ניהלה רומן. החשודה צלצלה בדלת – ולאחר שהאישה פתחה החשודה התנלפה עליה ודקרה אותה. החשודה נמלטה מהמקום, ונתפסה כאמור כעבור כמה שעות.

כפי שפורסם ביום חמישי שעבר ב"כל העיר ירושלים", אישה נדקרה בצווארה בשכונת עין כרם בירושלים והועברה במצב קשה לטיפול בבית החולים הדסה עין כרם.

במשטרת ירושלים מציינים כי "ראשיתה של החקירה, שהתנהלה עד כה תחת צו איסור פרסום, בתאריך 23.1.20, עת שהוזעקו כוחות המשטרה לשכונת עין כרם בעקבות דיווח על אישה שנדקרה מספר פעמים בפלג גופה העליון בפתח ביתה ופונתה במצב קשה לבית החולים".

במשטרה מציינים כי "מהמקום נמלטה ברכב החשודה במעשה. פעולות חקירה מהירות תוך איסוף ממצאים, של כוחות המשטרה שהגיעו לזירה, הובילו תוך כשעתיים לאיתור החשודה (46) ומעצרה. בחיפוש שערכו השוטרים בביתה, איתרו ואספו ממצאים פורנזיים נוספים".

יש לציין כי במסגרת החקירה איתרו השוטרים גם את הרכב שבו נמלטה החשודה מהזירה. הרכב אותר באזור המועצה האזורית מטה יהודה, שם על פי החשד נטשה אותו החשודה לאחר שנמלטה מהזירה.

כאמור, לאחר מעצרה וחקירתה, הובאה החשודה בפני משפט השלום בירושלים, אשר החליט להאריך את מעצרה עד ליום ראשון (מחר), 2.2.20.

רפ"ק נועה בין, ראש לשכת חקירות בתחנת מוריה, מספרת כי "בפעולות מהירות של שוטרי תחנת מוריה תוך כשעתיים הגענו לזהות החשודה שנעצרה בסמוך לביתה. כמו כן אותר הרכב שאיתו נמלטה החשודה מהזירה באזור מטה יהודה. מעצרה של החשודה הוארך על ידי בית משפט השלום בעיר. החקירה נמשכת על מנת למצות את הדין עם החשודה".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות