מתניה מלכה ז"ל עם גיסתו לימור ואחיו יקיר חיים (התמונה באדיבות המשפחה)
במרכז: מתניה מלכה ז"ל עם גיסתו לימור ואחיו יקיר חיים (התמונה באדיבות המשפחה)

"המלאך שלנו": פרידה עצובה ממתניה מלכה ז"ל, בן 33 במותו

שלוש טרגדיות קשות פקדו את משפחת מלכה ב-16 שנה האחרונות. אתמול ספגה המשפחה טרגדיה נוספת: האח מתניה הלך לעולמו. בני משפחתו מספרים ל"כל העיר בית שמש" על האיש שהתמודד עם המון קשיים, אך לא נשבר לרגע

פורסם בתאריך: 28.1.20 17:50

אין תושב בבית שמש הוותיקה שלא מכיר את משפחת מלכה שספגה שלוש טרגדיות קשות. לפני למעלה מ-16 שנה אם המשפחה ציונה מלכה ז"ל נפטרה לאחר מאבק ממושך במחלה קשה, האחות שיר מלכה ז"ל נהרגה בתאונת דרכים קטלנית שארעה בכביש 38 בשנת 2008 בה נהרגו גם תושבי העיר אסף מיימון ז"ל ומשה אילוז ז"ל, ולפני כשנתיים גם אב המשפחה דוד מלכה ז"ל הלך לעולמו ממחלה קשה.

אתמול, שני, פקדה את המשפחה טרגדיה נוספת: האח מתניה, שבשבועות האחרונים התמודד עם מחלה, הלך לעולמו.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


הבשורה על מותו הפתאומי הותירה רבים מתושבי העיר המומים וכואבים. לימור משעלי מלכה, רעייתו של אחיו יקיר חיים, בשיחה עם "כל העיר בית שמש" מספרת על האדם שאיבד כל כך הרבה במהלך חייו אבל עדיין הצליח לשמור על שמחת חיים גדולה.


מתניה מלכה ז"ל (התמונה באדיבות המשפחה)

מתניה מלכה ז"ל (התמונה באדיבות המשפחה)


"מתניה, גיסי היקר, הלך מאיתנו בטרם עת. הוא כבר לא היה יכול לשאת את הכאב הפיזי והנפשי. מתניה איבד אמא, אחות ואבא. עבר הכל אבל עדיין היה אדם שמח ומלא באהבה לכל אחד ואחת. היה מחבק ואומר שלום לכל זר ברחוב ומקבל אהבה וחיבוק בחזרה.

"הוא לימד אותי מהי אהבה. הוא מאוד אהב מוזיקה, אהב לצחוק, להצטלם ולהתחבק. כל שבוע שפגשנו אותו, אכלנו איתו את האוכל האהוב עליו ביותר- פיצה. בזכותו הכרתי עולם נוסף, מיוחד ומלא רגש. עולם של מלאכים טהורים.

"תמיד שמתניה פגש את בתי נועם הוא היה קופץ מאושר והתרגשות, ממש כמו ילד קטן. אנחנו כבר מתגעגעים לחיבוק ממנו ולצחוק שלו. בעלי יקיר כל כך דאג לו וטיפל בו במסירות נפש. אהבה עצומה כזו בין אחים לא ראיתי בחיי", מספרת לימור.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות