(צילום: ידידים סיוע בדרכים)
(צילום: ידידים סיוע בדרכים)

שוב זה קורה: ילדה ננעלה ברכב לעיני אביה

כונני ארגון "ידידים" שהגיעו במהירות לרחוב ריב"ל שם ננעלה הילדה ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו את הילדה בשלום

פורסם בתאריך: 28.1.20 12:54

מדוברות ארגון "ידידים" מחוז ירושלים נמסר כי הבוקר (שלישי), בשעה 9:13, התקבלה קריאה במוקד "ידידים" אודות ילדה שננעלה ברכב בשגגה לעיני אביה ברחוב ריב"ל ברמת בית שמש א'.

נריה חלה ואברימי רגוזניצקי, כונני "ידידים" סניף בית שמש, הגיעו במהירות למקום ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו את הילדה בזריזות ובמקצועיות, מבלי לגרום נזק לרכב.

נריה חלה, מורה נהיגה ומתנדב ב"ידידים", סיפר על החילוץ: "כמורה נהיגה בעיר יוצא לי להסתובב בהרבה מקומות בבית שמש. הבוקר כשקיבלתי את קריאת החירום, הייתי עם תלמיד בשיעור במרחק של דקה מהרכב הנעול. נסענו לכתובת, ושם, יחד עם אברימי, פתחנו תוך חצי דקה את הרכב הנעול. הילדה ברכב הייתה מבסוטה מהעסק סביבה וברוך השם שזה נגמר בשלום. אני שמח שמלבד עצם הוראת הנהיגה, אני מלמד את התלמידים שלי נתינה מה היא".


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כידוע, ארגון "ידידים" הנו ארגון ייחודי, המעניק "עזרה ראשונה שאינה רפואית" שאינה מצריכה ידע מקצועי בדרכים ובבתים, 24 שעות ביממה, למעט שבת וחג.

תחת הגדרה זו מספק הארגון סיוע בשלל תחומים, ביניהם: סיוע בפנצ’ר, התנעת רכבים, מילוי מים / שמן / דלק, בכבישים מהירים ואף בפתיחת רכבים נעולים באמצעות ציוד מקצועי וללא כל נזק. בנוסף, מתנדבי "ידידים" מבצעים חילוצי שטח לרכבים שהתחפרו, מסייעים בפתיחת דלתות בתים שנטרקו ועוברים הכשרות מקצועיות לחילוץ אנשים ממעליות תקועות.

בעקבות המקרה שארע הבוקר ברמת בית שמש א', בארגון "ידידים" שבים ומבקשים מההורים שלא להשאיר ילד ברכב סגור גם לא לרגע קצר מחשש לנעילת הרכב.

"כל תושב הזקוק לסיוע כלשהו יכול לחייג למוקד שלנו – 053-3131310 ואנו ניתן מענה בהקדם לכל אחת ואחד", עוד ציינו בארגון "ידידים".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות