(צילומים: s.t, חדש ניוז)
(צילומים: s.t, חדש ניוז)

התחבורה הציבורית בעיר: הושלמה כניסת 5 המפרקיות החדשות של סופרבוס

הכנסת המפרקיות מתבצעת כחלק ממהלך רחב של הרחבת השירות. הנוסעים ייהנו מאוטובוסים ארוכים במיוחד בעלי חמש דלתות, מכשירי תיקוף בכל הכניסות ומרווח פנימי גדול במיוחד

פורסם בתאריך: 28.1.20 12:06

בשורה חשובה למשתמשי התחבורה הציבורית בבית שמש: השבוע נכנסו לשירות מלא כל חמשת המפרקיות החדשות של חברת סופרבוס בבית שמש.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


האוטובוסים החדשים נכנסו לשירות יומי בקו 16 המוביל משכונת חפציבה לרמת בית שמש דרך הכבישים הראשיים שד' לוי אשכול ושד' נהר הירדן. חמשת המפרקיות מצטרפות למפרקית שכבר נמצאת בשירות בעיר, עם הצלחת הפיילוט נכנסו לשירות המפרקיות החדשות וכעת ישרתו את תושבי העיר בסך הכל ששה מפרקיות.

הכנסת המפרקיות לשירות מתבצעת כחלק ממהלך רחב של שיפור והרחבת השירות בקווים העירוניים בבית שמש, הכוללת תגבור התדירות בקווים 11 ו-16 לממוצע של נסיעה כל 12 דקות ולקראת מהלך רחב של הוספת קווים ומסלולים חדשים בתקופה הקרובה. במפרקיות החדשות יש חמש כניסות ויציאות עם מכשיר תיקוף שהנוסעים יוכלו לתקף בכל חמשת הכניסות.

בסופרבוס מזכירים את החשיבות שבתיקוף הרב-קו בכל נסיעה גם לבעלי חופשי חודשי וחופשי יומי. אחת הבשורות הבולטות בכניסתם של המפרקיות לשירות, היא השטח הגדול בחלל הפנימי של האוטובוס, מה שמאפשר להעמיד מספר רב של עגלות ילדים ללא שהדבר יחסום את המעבר ולא יבוא על חשבון מקום הישיבה ליתר הנוסעים. המפרקיות יש כ-110 מקומות (ישיבה+עמידה) וחללים רבים ומרווחים.

בשלב זה המפרקיות נכנסו לשימוש רק בקו 16, זאת בשל אורכם של האוטובוסים ואופי הרחובות במרבית השכונות בעיר, מה שלא מאפשר מעבר בחלק מהם ומונע מהכנסתם לשירות בקווים נוספים.

מנכ"לית סופרבוס קרן אצלאן: "אנחנו שמחים להביא בשורה נוספת לתושבי בית שמש ומקווים מאוד שכבר בחודש הקרוב נהיה אנשי בשורה עם הרחבת השירות המתוכננת, הוספת קווים ושינוי מסלולים, שתשפר משמעותית את איכות הנסיעה של לקוחותינו בבית שמש. חברת סופרבוס עושה הכל כדי לספק לכם שירות מיטבי ומלא, נמשיך לעמוד לשירותכם לאורך כל הדרך".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות