(התמונה באדיבות דוברות מטה המאבק לשיפור התח"צ בבית שמש)
(התמונה באדיבות דוברות מטה המאבק לשיפור התח"צ בבית שמש)

מצוקת התחבורה בעיר: עשרות תושבים הפגינו מול בית המשפט העליון

עשרות צרכני תחבורה ציבורית מבית שמש ומירושלים הפגינו הבוקר מול בית המשפט העליון בירושלים בדרישה לשחרור מכרזי התחבורה שנמצאים בהליך משפטי

פורסם בתאריך: 27.1.20 15:22

עשרות נוסעי תחבורה ציבורית מבית שמש ומירושלים הפגינו הבוקר (שני) מול בית המשפט העליון בירושלים בדרישה לשחרור מכרזי התחבורה שנמצאים בהליך משפטי מזה זמן רב.

המחאה התקיימה בהשתתפות עשרות תושבים מכל גווני הקשת מול בית המשפט העליון בירושלים בו דנים היום בעניין מכרזי התחבורה הציבורית שתקועים.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כידוע, תושבי בית שמש חווים משבר מתמשך בשירותי התחבורה הציבורית בעיר: צפיפות, עומס בלתי נסבל, תדירות אוטובוסים נמוכה ופיזור לא נכון בין התחנות.

בשבוע שעבר התבשרו תושבי בית שמש על שדרוגים משמעותיים במערך התחבורה הציבורית העירונית ברחבי העיר, אולם פעילי וועד הפעולה מבהירים כי עיקר הבעיות הן בתחבורה הציבורית הבינעירונית.

"שבעה מכרזים להוספת דרמטית של שירותי תחבורה ציבורית תקועים בבתי המשפט בגלל מחלוקת בין היבואן ליצרן האוטובוסים הנוגעת ל'רכש גומלין'.

"ירושלים ובית שמש, השומרון וכפרים במגזר הערבי מקבלים שירות חלקי ולקוי בגלל מחלוקת שאיננה קשורה לנוסעי התחבורה הציבורית. המחלוקת הזו משפיעה עלינו ופוגעת בנו באופן דרמטי הרבה יותר מאשר סכומי 'רכש גומלין'.

"בשעה שבעלי הון נאבקים להגדלת רווחיהם בבית המשפט אנחנו מחכים בתחנות לאוטובוסים מאחרים, כשהם מגיעים הם אנחנו צפופים בהם כמו סרדינים ונוסעים בהם במסלולים ארוכים ומייגעים", אומר יוסי סעידוב מייסד ארגון 15 דקות.

"הגענו כדי להשמיע את קולנו ולצעוק. איננו מוכנים להיות בני ערובה במשחק הזה. איננו מוכנים לקבל חצי שירות. איננו מוכנים לאבד את כבודנו בשירותי תחבורה ציבורית ירודים וגרועים", אומרת אפרת תושבת השכונה הוותיקה בבית שמש.

"אנו דורשים מבית המשפט לשחרר מייד את המכרזים התקועים, לזרז את יישומם ולשחרר את נוסעי התחבורה הציבורית מהשבי של הטייקונים", מוסיף סעידוב.

נתן רובינשטיין, מוועד הפעולה של תושבי בית שמש: "המכרזים תקועים, הצורך בשירותי התחבורה הציבורית בבית שמש הולך ועולה, והמכרז שתקוע כבר לא רלוונטי לצרכי העיר המתפתחת".

ראש העיר עליזה בלוך: "באתי לאולם בית המשפט כדי לזעוק את זעקתם של תושבי בית שמש שמוצאים את עצמם באופן יומיומי חסרי אונים. אנו פועלים רבות כדי לשפר את מצב התחבורה הציבורית הרעוע בעיר. אנחנו לא ניתן שתושבי העיר ימשיכו להיות בני ערובה למצב התחבורה ואעשה כל שביכולתי להמשיך ולשפר את מצב התחבורה בעיר. אנו פועלים בנחישות וללא כל דופי כדי לצמצם את הפערים".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות