(צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז ירושלים)
(צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז ירושלים)

הדרמה בשבת: מעיל של ילד שנשכח בסמוך לאגם ירמות, הקפיץ את צוותי החילוץ

ילד כבן 6 שנכנס למאגר מים בסמוך לאגם ירמות – גרם להקפצת צוותי חילוץ והצלה שפעלו במקום על גבי סירות ואמצעי חילוץ ממים בחיפושים אחריו. כשעה לאחר מכן הודיעה אמו כי הוא שב הביתה

פורסם בתאריך: 26.1.20 12:11

זמן קצר לפני כניסת השבת התקבל דיווח במוקדי החירום של כוחות הביטחון וההצלה על ילד כבן 6 שנכנס למאגר מי גשמים ברחוב הגאון מווילנא בעיר בית שמש –  ולא יצא.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


שלושה צוותי כבאות והצלה, מהיחידה לחילוצים מיוחדים של תחנה אזורית בית שמש פעלו במקום על גבי סירות ואמצעי חילוץ ממים, בניסיון לאתר את הילד שנעדר.

מדוברות כבאות והצלה לישראל-מחוז ירושלים נמסר, כי בנוסף צוללני היחידה המרכזית "להבה" של כבאות והצלה לישראל הוקפצו למקום, בכדי לסייע באיתורו של הילד מתחת לפני המים. לאחר למעלה משעה של חיפושים נרחבים, הודיעה אמו של הילד כי בנה שב הביתה.

דוברות כבאות והצלה לישראל-מחוז ירושלים: "במקביל לסריקות של לוחמי האש בתוך המים, בוצעו בדיקות על ידי המשטרה עם משפחת הילד, ולאחר הצלבת מידע, נמצא הילד בביתו כשהוא בריא ושלם.

"עוד נמסר מהכוחות בשטח, כי האירוע החל לאחר ששכנה דיווחה כי היא ראתה ילד כבן 6 נכנס למים ולא יוצא, ובמקביל אותרו פריטי לבוש של הילד בסמוך למים. אולם, כפי שדווח, הילד יצא מהמקום וחזר לביתו כשהוא בריא ושלם".

בארגון "איחוד הצלה" בית שמש מבקשים להביא לתשומת לב התושבים שני לקחים חשובים מהמקרה שארע בסמוך לאגם ירמות: "לקח אחד: תשמרו על הילדים והזהירו אותם שבשום פנים ואופן אין לטפס על הגדר או להיכנס לשטח האגם.

"לקח נוסף: תרשמו את השמות ומספרי טלפון על המעילים וכדומה, זה יכל למנוע את כל הבלאגן, הדאגה והקפצת הכוחות".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות