(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

טרור הבלונים: צרור בלונים עם מטען נפץ אותר באזור בית שמש

בעקבות דיווח על איתור צרור בלונים חשודים, חבלני המשטרה הוזעקו היום לשטח פתוח בסמוך ליישוב צפרירים שבמטה יהודה

פורסם בתאריך: 25.1.20 19:28

פעם שנייה תוך שבוע: לאחר שבתחילת השבוע (שני) חבלן של משטרת ישראל טיפל ונטרל מטען נפץ שהיה מחובר לבלונים חשודים שאותרו בסמוך ליישוב מסילת ציון שבמועצה האזורית מטה יהודה, חבלני המשטרה שוב הוזעקו היום (שבת) לשטח פתוח ליד יישוב צפרירים שבמועצה, בעקבות דיווח על איתור צרור בלונים חשודים אליהם מחובר חפץ חשוד. חבלני המשטרה הרחיקו סקרנים וטיפלו בחפץ החשוד. האירוע הסתיים ללא נפגעים, וכעת נבדק מהיכן שוגרו הבלונים.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


מדוברות משטרת ירושלים נמסר כי חבלני משטרת ישראל הוזעקו היום לשטח פתוח בסמוך ליישוב צפרירים, שבאזור העיר בית שמש, לאחר שאותר במקום צרור בלונים המחוברים לחפץ חשוד, שטופל על ידי חבלני המשטרה.

"במשטרה שבים ומזכירים לציבור כי יש לנקוט במשנה זהירות בכל הקשור לחפצים חשודים מעין אלו – עפיפונים ובלונים, העלולים להכיל בקרבם גם חומר נפץ או בערה המסכנים את שלום הציבור", מציינים במשטרה.

כזכור, מקרה זהה ארע באזור בית שמש רק בשני האחרון בו חבלני משטרת ישראל הוזעקו לשטח פתוח בסמוך ליישוב מסילת ציון לאחר שאותרו שם צרור בלונים חשודים. חבלן המשטרה טיפל בחפץ החשוד ונטרל אותו. מבירור ראשוני התברר כי מדובר בבלונים שאליהם היה מחובר מטען נפץ – ותמונה קטנה של דגל פלסטין.

הנחיות משטרת ישראל במקרה של חפץ חשוד: "לדווח למוקד 100 של משטרת ישראל ללא שהות. להתרחק ולהרחיק סקרנים למרחק ביטחון של כ -50 מטרים לפחות. להותיר את הטיפול בחפץ החשוד לחבלני משטרת ישראל המקצועיים".


 

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות