(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

פורום השואה הבינלאומי: ניסו להטיס רחפנים בכביש 1 ועוכבו לחקירה

המשטרה עיכבה לחקירה שלושה חשודים שהתכוונו להטיס רחפנים ביער עזרא הסמוך לכביש מספר 1 במהלך מעבר השיירות, שעה שהציר היה חסום לתנועה

פורסם בתאריך: 23.1.20 12:48

מבצע פני עתיד: היום, חמישי, לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל בסיוע של מסוק משטרתי וחבלני המשטרה, עיכבו 3 חשודים שהתכוונו להטיס רחפנים ביער עזרא הסמוך לכביש מספר 1 במהלך מעבר השיירות שעה שהציר היה חסום לתנועה.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


מדוברות המשטרה נמסר כי באמצעות אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, הצליח המסוק המשטרתי שחג בגזרה לזהות את כוונתם להטיס מספר רחפנים ולהזעיק את כוחות משמר הגבול המאבטחים את הציר אל המקום. הלוחמים עיכבו את החשודים לבדיקת מניעיהם על ידי גורמי הביטחון.

במקרה הראשון ביער עזרא הסמוך לכביש מספר 1 זיהה מסוק משטרתי באמצעות אמצעים טכנולוגיים מתקדמים את כוונתם של 2 חשודים להטיס מספר חפנים והזעיק את כוחות משמר הגבול המאבטחים את הציר אל המקום. הלוחמים עיכבו את החשודים לבדיקת מניעיהם על ידי גורמי הביטחון ובהמשך הם שוחררו.

במקרה נוסף הוזעק כוח משמר הגבול על ידי מסוק משטרתי לאזור מוצא, שם עוכב חשוד שהטיס רחפן ולאחר בירור הפרטים והנסיבות הוא שוחרר.

במשטרת ישראל מבהירים: "אנו מחדדים כי חל איסור על הטסת רחפנים באיזורים האסורים לטיסה לאורך היום במוקדים השונים של מעבר השיירות, והאירועים לציון 75 שנים לשחרור מחנה אושוויץ שייערכו באזור ירושלים.

"משטרת ישראל תאכוף איסור זה באמצעות טכנולוגיות סמויות וגלויות על מנת למנוע הטסת רחפנים במתחמים האסורים ובאזורים הסמוכים להם".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות