מבנה עיריית בית שמש (צילום: s.t)
(צילום: s.t)

לאחר סכסוך עבודה ממושך: הנהלת העירייה וועד העובדים הגיעו להסכמות

הנהלת העירייה וועד העובדים הגיעו להסכמות במסגרת הדיון שהתקיים בבית הדין האזורי לעבודה בירושלים בנושא התברואה בעיר

פורסם בתאריך: 22.1.20 11:35

הנהלת עיריית בית שמש וועד עובדי העירייה הגיעו אמש, שלישי, להסכמות במסגרת הדיון שהתקיים בבית הדין האזורי לעבודה בירושלים בנושא התברואה בעיר. הן העירייה והן ועד העובדים מחויבים לניקיונה של העיר ומחויבים לעובדי העירייה. הנהלת העירייה והועד ייפגשו בתקופה הקרובה וידונו בנושאים אשר על הפרק.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כזכור, ביום שלישי שעבר ועד עובדי עיריית בית שמש מנע את כניסת קבלני הניקיון לאזורי פינוי האשפה שבאחריות עובדי העירייה. בועד טענו כי העסקת עובדי קבלן פוגעת בפרנסתם של עובדי העירייה. מדוברות עיריית בית שמש נמסר כי ראשי העירייה קוראים לועד העובדים להפסיק לאלתר את השביתה ולחזור לשולחן למו"מ בתום לב ולנהוג כמקובל. בעירייה אף הדגישו כי הם פועלים לגייס עובדים חדשים לעירייה כמו נהגים, מנופאים, עובדי רווחה וחינוך, דבר הנעשה בשיתוף עם הועד ועל פי צרכים שהעלה להנהלה.

כאמור, הפתרון בין שני הצדדים הגיע אמש לאחר שהנהלת העירייה וועד העובדים הגיעו להסכמות במסגרת הדיון שהתקיים בבית הדין האזורי לעבודה בירושלים.

מנכ"לית העירייה מירה מינס: "אנחנו מברכים על כך שהצלחנו להגיע להבנות משותפות בנושא התברואה בעיר הוותיקה ומקווים שבשבועות הקרובים נפתור יחד את יתר הנושאים שנמצאים על סדר היום".

יו"ר ועד העובדים ישראל פרץ: "ועד העובדים מברך על נכונות העירייה לצמצום עבודת הקבלן בעיר תוך שמירה ללא פשרות על איכות ניקיון העיר. עובדי העירייה ימשיכו לבצע את עבודתם לרווחת תושבי העיר על הצד הטוב ביותר. בימים הקרובים ימשיכו הנהלת העיר וועד העובדים בהידברות על מנת להגיע להסכמות בכלל הנושאים".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות