כבוד: המכללה האקדמית אחוה העניקה אות 'עמית כבוד' לראש העיר

הערב נערך במכללה האקדמית אחוה טקס הוקרה חגיגי לסטודנטים מצטיינים וטקס הענקת ד"ר של כבוד. במסגרת הטקס הוענקו אותות 'עמית כבוד' לראש העיר עליזה בלוך ולסא"ל (בדימוס) יובל וגנר, נשיא ומייסד עמותת 'נגישות ישראל'

פורסם בתאריך: 21.1.20 19:23

המכללה האקדמית אחוה ערכה הערב (יום ג') טקס הוקרה חגיגי לסטודנטים מצטיינים וטקס הענקת ד"ר של כבוד.

הטקס התקיים במעמד נשיאת המכללה, פרופ' שוש ארד, יו"ר האסיפה הכללית של המכללה אלוף במיל. חגי טופולנסקי, מ"מ יו"ר הוועד המנהל גונדר משנה (בדימוס) שרה פרידמן, מנכ"לית המכללה ד"ר אתי גרובגלד, אברהם טורם נציב לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות במשרד המשפטים, סגל אקדמי ומנהלי, סטודנטים מצטיינים ובני משפחותיהם.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


במסגרת הטקס הוענקו אותות 'עמית כבוד' לראש העיר עליזה בלוך ולסא"ל (בדימוס) יובל וגנר, נשיא ומייסד עמותת 'נגישות ישראל'.

ראש העיר: "אני מודה על האמון בתהליכים שבית שמש עוברת. בית שמש היא עיר של איכויות ועיר של אנשים ואני גאה להוביל אותה להיות עיר העתיד של ישראל".

נשיאת המכללה האקדמית אחוה בירכה את בלוך ואמרה: "אתם נמצאת בשורה הראשונה של הישראלים "היפים", המייצגים את כל הטוב שקיים בחברה הישראלית. יחד איתך אנחנו מציינים ומוקירים את הטוב ולומדים כיצד להשתפר כיחידים וכחברה". עוד הוסיפה ארד: "עליזה בלוך היא מודל לחיקוי בחתירתה לקידום חדשנות ולהשבחת איכות ההוראה בפריפריה, על שהוכיחה בפעולותיה בשדה החינוך שלכל נער ונערה יש היכולת לפרוץ מחסומים חברתיים וכלכליים ולממש את היוכלות הטמונות בהם״.

הנימוקים של המכללה לקבלת תואר של כבוד: "על תרומתה המגוונת רבת השנים לחינוך ולחברה בישראל – למן הקמתה של המחלקה לקליטת עלייה בבני עקיבא, הקמת מיזם "השחר" להעצמת עולי אתיופיה, דרך תפקידיה הניהוליים בבתי הספר, שאותם מילאה בכישרון מופלא ובמקצועיות תוך צליחתם של אתגרים רבים, ניהול תוכנית להכשרת מורים במכללת לוינסקי ועד לכהונתה כראש עיריית בית שמש.
על היותה מודל לחיקוי בחתירתה לקידום חדשנות ולהשבחת איכות ההוראה בפריפריה, על שהוכיחה בפעולותיה בשדה החינוך שלכל נער ונערה יש היכולת לפרוץ מחסומים חברתיים וכלכליים ולממש את היוכלות הטמונות בהם.
על פעולתה המתמדת לגיבוש חזון חינוכי דמוקרטי ולפיתוח סגנון ניהול חדשני המתמודד עם אתגרים מתוך שוויוניות וקבלת האחר.
על יכולותיה המופלאות לנווט בכישרון, בנחישות ובנחרצות את אחת הערים המורכבות במרקם תושביה ולפעול למען אחדות, שוויון ואחווה מתוך אחריות וכבוד הדדי, לצד שמירה על מנהל תקין וקידום שירות ציבורי איכותי וחדשני.
על היותה דמות המגלמת במעשיה ובאישיותה את ערכיה של המכללה האקדמית אחוה: פעילות למען האחר, מעורבות חברתית, תרומה לקהילה וקידום צדק ושוויון חברתי מתוך תחושת שליחות ומתוך תבונה ורגישות רב-תרבותית, תוך שאיפה למיומנות מקצועית ולשלמות.
על כל אלה מבקשת הנהלת המכללה האקדמית אחוה להעניק לד"ר עליזה בלוך תואר עמית כבוד".

ל"כל העיר בית שמש" עוד נמסר כי בין הסטודנטים המצטיינים על הצטיינות אקדמית לצד הובלת ערכים חברתיים נמנה יוסף ואקנין, מצטייני דיקאן ממושב תרום.

לבנת כהן פרץ, מנהלת מחלקת צעירים באגף חברה וקהילה במועצה אזורית מטה יהודה, השתתפה באירוע.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות