מסוף האוטובוסים ברמה ד' (צילום: רווח הפקות)
מסוף האוטובוסים ברמה ד' (צילום: רווח הפקות)

החל שיפוצו של מסוף האוטובוסים בחניון הרכבת – לא תתאפשר חניית רכבים

בעקבות הרחבת מסוף האוטובוסים, לא תתאפשר חניית רכבים בחניון הרכב הפרטי בסמוך לתחנת הרכבת. בקרוב יורחב השירות בקווי האוטובוס המסיעים לרכבת

פורסם בתאריך: 16.1.20 08:26

במסגרת שיפור תשתיות התחבורה הציבורית ברחבי בית שמש, החל ממחר (שישי) לא תתאפשר חניית רכבים בחניון הרכב הפרטי בסמוך לתחנת הרכבת בשל הרחבת מסוף האוטובוסים. נוסעי הרכבת יצטרכו להשתמש בחמשת החניונים הסמוכים לתחנה.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כזכור, לאחר מאמצים כבדים של למעלה משנתיים, השבוע נפתח מסוף האוטובוסים בכניסה לשכונת רמת בית שמש ד'. פרויקט מסוף האוטובוסים יצא אל הפועל ביוזמתו של שמואל גרינברג עוד במהלך הקדנציה הקודמת עם לא מעט עבודה מול משרד השיכון, והמשיך בקדנציה הנוכחית. כמו כן, השבוע נסלל כביש 5.

בעיריית בית שמש החליטו לשדרג גם את מסוף האוטובוסים בחניון הרכב הפרטי בסמוך לתחנת הרכבת בעיר. בעקבות העבודות שהחלו בתחילת השבוע, לא תתאפשר חניית רכבים בחניון. נוסעי הרכבת יצטרכו להשתמש בחניונים הסמוכים לתחנה ובחניון של אצטדיון הכדורגל העירוני.

תגובת עיריית בית שמש: "במסגרת שיפור תשתיות התחבורה הציבורית לרווחת התושבים, החל ממחר, שישי; ה-17.1.2020, לא תתאפשר חניית רכבים בחניון הרכב הפרטי בסמוך לרכבת בשל הרחבת מסוף האוטובוסים.

"לנוחיותכם חניוני רכב ללא תשלום:
חניון המשולש – רכבת ישראל (רחוב החרש)
חניון הרי"ש – רכבת ישראל (רחוב החרש)
חניון ברח' אבנר כהן (המסגר)
חניון ברח' הצבע
חניון האצטדיון (יגאל אלון 1)

"בנוסף, חשוב לנו לציין כי בקרוב מאוד יורחב השירות בקווי האוטובוס המסיעים לרכבת.

"כחלק משמירה על הסביבה, אנו ממליצים מאוד לצמצם את השימוש ברכבים פרטיים ולהצטרף לנסיעות שיתופיות באמצעות יישומים ייעודים לכך: waze carpool ו- moovit. נסיעה טובה ובטוחה לכל הנהגים ולכל נוסעי הרכבת".

תגובות

אין תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות