(צילומים: s.t, יח"צ)
(צילומים: s.t, יח"צ)

בעקבות תפקידו החדש בעיריית ירושלים: שמוליק גרינברג נאלץ להתפטר ממועצת העיר בית שמש

יוסי גולדהירש, שכיהן כעוזרו, יכנס למועצת העיר במקומו. לבקשת ח"כ משה גפני, גרינברג ימשיך לכהן כיו"ר דגל התורה בבית שמש

פורסם בתאריך: 15.1.20 08:04

בעקבות תפקידו החדש כמנהל אגף החינוך החרדי בעיריית ירושלים – שמוליק גרינברג הודיע כי הוא פורש מתפקידו ומתפטר ממועצת העיר בית שמש. מי שאמור להיכנס במקומו למועצת העיר הוא עוזרו יוסי גולדהירש. לבקשת ח"כ משה גפני, גרינברג ימשיך לכהן כיו"ר דגל התורה בעיר בית שמש.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


שמוליק גרינברג הודיע אמש (שלישי) על התפטרותו ממועצת העיר בית שמש, זאת לאחר שנכנס לתפקידו החדש כמנהל אגף החינוך החרדי בעיריית ירושלים.

במכתבו מציין גרינברג כי נתבקש להיכנס מיידית לתפקיד עקב החלל שנוצר עם עזיבתו של המנהל הקודם ועל כן לא המתין לאישור משרד הפנים המאפשר להחזיק בו זמנית בשני התפקידים והתפטר ממועצת העיר בית שמש לאחר שקיבל את אישור ח"כ משה גפני למהלך.

ח"כ גפני ביקש מגרינברג להישאר בתפקידו כיו"ר דגל התורה בבית שמש. מאחר והתפקיד הוא כללי ואין מניעה, הסכים גרינברג להמשיך בתפקידו כיו"ר בסיעה בעיר.

כזכור, לאחר שגרינברג הודיע כי הוא לוקח את התפקיד הניהולי בעיריית ירושלים, הוא הודיע גם למשרד התחבורה כי הוא מוותר על זכייתו במכרז התחבורה.

בימים הקרובים תדון הנהלת דגל התורה באשר לאיוש התפקידים אותם מילא גרינברג ותעביר את החלטתה לראש העיר עליזה בלוך.

ח"כ גפני הודה לגרינברג על התקופה הארוכה בה שירת את הציבור בעיר בית שמש והטביע חותם חיובי בפעילותו.

ח"כ גפני הוסיף כי מבחינתו פעילותו של גרינברג בבית שמש לא תמה וכי הוא צופה לראותו בעתיד משתלב חזרה בעשייה העירונית ובקרב ציבור דגל התורה בעיר.

ראש העיר עליזה בלוך שקיבלה את הודעתו של גרינברג על התפטרותו ממועצת העיר אמרה: "אני מודה לשמוליק על תרומתו הרבה ומסירותו לבית שמש ותושביה ומעריכה את פועלו הרב. בשמי, בשם תושבי העיר ובשם עובדי העירייה אני מאחלת לו ברכת הצלחה בתפקיד החדש ובהמשך דרכו".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות