(צילום: דוברות זק"א)
(צילום: דוברות זק"א)

המכתש: גופת גבר ערירי נמצאה במצב ריקבון

הגבר, כבן 63, שהתגורר בשכונה הוותיקה, נפטר ככל הנראה לפני כשבוע - השכנים הזעיקו את המשטרה לאחר שהבחינו בריח נוראי; מתנדבי זק"א טיפלו בגופה

פורסם בתאריך: 14.1.20 21:53

גופת גבר ערירי, כבן 63, נמצאה במצב ריקבון מתקדם בשכונת המכתש בבית שמש הוותיקה. השכנים הבחינו בריח חריף ונוראי והזעיקו היום, שלישי, את המשטרה וכוחות כבאות והצלה שפרצו לביתו – ומצאו את הגופה.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


ל"כל העיר בית שמש" נמסר כי סמוך לשעה 19:30 התקבל דיווח במוקד זק"א בית שמש על גופת גבר ערירי שנמצאה במצב ריקבון מתקדם ברחוב המכתש בעיר הוותיקה.

הגופה נמצאה לאחר שהדיירים נאלצו להזמין לשכונתם את כוחות המשטרה וצוותי כבאות והצלה – זאת לאחר שהבחינו בריח נוראי לא מעט זמן. כוחות כיבוי והצלה שפרצו לדירה מצאו את הגופה במצב קשה.

ככל הנראה הגבר נפטר לפני כשבוע, וכאמור כיום גופתו נמצאה. השכנים בבניין שבו התגורר הגבר היו נסערים מאוד.

דובי מרגלית, מתנדב זק"א סניף בית שמש שטיפל בזירה, אמר: "מדובר בגופת גבר ערירי כבן 63 שנמצאה לאחר שככל הנראה נפטר לפני כשבוע.

"כשהגעתי למקום הרגשתי ריח נוראי. השכנים אמרו לנו שלא ראו את השכן לפחות שבוע ולאחר שהרגישו את הריח הנוראי הזמינו את השוטרים וכוחות הכיבוי שפרצו למקום ומצאו את הגופה במצב קשה.

"פרמדיק מגן דוד אדום נאלץ לאשר את מותו. מתנדבי זק"א בית שמש טיפלו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה כדי להביאם לקבורה".

יו"ר זק"א יהודה משי: "בשנת 2019 טיפלו מתנדבי זק"א בכ- 130 אירועים קשים בהם נמצאו קשישים וערירים במצב ריקבון, לאחר ששכבו מספר ימים ללא רוח חיים ואיש לא דאג להם עד שהשכנים הרגישו את הריח הנוראי.

"שימו לב לשכן שלכם הערירי או הקשיש, זה שגר לבד, תתעניינו בשלומם כדי למנוע מוות אכזרי ומיותר".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות