זירת התאונה הלילה סמוך לצפת (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
זירת התאונה הלילה סמוך לצפת (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

טרגדיה: חזר מחתונה שנערכה בבית שמש ונהרג בתאונה מחרידה ליד צפת

הרב בנימין סופר ז"ל, בן 51, חזר מחתונה משפחתית שנערכה באולם שמחות בבית שמש ונהרג הלילה בתאונה קטלנית ליד צפת. שני ילדיו נפצעו באורח בינוני

פורסם בתאריך: 14.1.20 14:22

אבל כבד בקהילת ברסלב: האברך שנהרג בתאונת הדרכים הקטלנית סמוך לצפת הוא הרב בנימין סופר ז"ל מקהילת ברסלב בעיר. בנימין ז"ל חזר לביתו שבצפת יחד עם שני ילדיו מחתונת בן אחותו שהתקיימה באולם שמחות בעיר בית שמש.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


הלילה, שבין שני לשלישי, אירעה תאונת דרכים חזיתית בין רכב פרטי לרכב מסחרי בכביש מספר 89 – סמוך לעיר צפת.

במקום נקבע מותו של הרב בנימין סופר, תושב צפת בן 51 אשר נהג ברכב הפרטי. שני ילדיו שהיו עמו ברכב פונו לבית החולים זיו כשמצבם מוגדר בינוני. נהג הרכב המסחרי פונה אף הוא לבית החולים זיו כשהוא במצב קשה.

ל"כל העיר בית שמש" נמסר כי בנימין ז"ל חזר לביתו יחד עם שני ילדיו מחתונת בן אחותו שהתקיימה באולם שמחות בעיר בית שמש. הבשורה המצערת על מותו הותירה רבים מתושבי העיר המומים וכואבים. בנימין ז"ל הותיר אחריו 11 יתומים.

יואל צרפתי ויצחק מנחם מירב, חובשים בארגון "איחוד הצלה" שהעניקו טיפול רפואי לנפגעים, סיפרו: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב. הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לנפגעים שפונו לאחר מכן למרכז הרפואי זיו בצפת. למרבה הצער נקבע מותו של פצוע באורח אנוש עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. צוותי כיבוי פעלו בזירה עקב אופי התאונה".

פראמדיק מד"א שמעון ביסמוט סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את שני הרכבים עם פגיעות קשות. נהג אחד הרכבים, גבר כבן 51 נלכד במושב הנהג כשהוא מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה. תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות של הכיבוי הענקנו לו טיפול רפואי שכלל מתן תרופות והנשמה. לאחר פעולות החילוץ המשכנו את הטיפול הרפואי אבל מצבו היה קריטי ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. שלושה פצועים נוספים, גבר כבן 50 וילדים כבני 10 ו-13 שנפצעו באורח בינוני טופלו במקום על ידי צוותים נוספים של מד"א ופונו לבית החולים".

משטרת ישראל: "שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום עם קבלת האירוע ופתחו בחקירת נסיבות התאונה. מבירור ראשוני עולה כי אחד מכלי הרכב המעורבים סטה מנתיב הנסיעה שלו אל הנתיב הנגדי. סיבת הסטייה בבדיקה וחקירת התאונה נמשכת".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות