(צילום: איחוד הצלה)
(צילום: איחוד הצלה)

בית שמש מצילה חיים: איחוד הצלה ונורופן יכשירו 500 מתושבי העיר בהגשת עזרה ראשונה מהירה

איחוד הצלה ונורופן לילדים יכשירו 500 תושבים מבית שמש בהגשת עזרה ראשונה מהירה. היוזמה נולדה בעקבות המקרה שהתרחש בברנקו וייס בית שמש, אז התמוטטה חן דנצינגר, מורה בחודש התשיעי להריונה

פורסם בתאריך: 13.1.20 14:33

ארגון איחוד הצלה ונורופן לילדים יכשירו 500 תושבים מבית שמש, ביניהם הורים ואנשי חינוך, בהגשת עזרה ראשונה מהירה.

היוזמה נולדה בעקבות מקרה שהתרחש בעיר בחודש שעבר, אז התמוטטה חן דנצינגר, מורה בחודש התשיעי להריונה, מדום לב בבית הספר ברנקו וייס בעיר בו היא מלמדת. היום (שני), בפעם הראשונה מאז המקרה, תחזור חן לבית הספר שמקיים לכבודה אירוע מיוחד במעמד ראש העיר עליזה בלוך ומכובדים נוספים, ביניהם נציגי איחוד הצלה שהיו בין אנשי הרפואה שהצילו את חייה של דנצינגר.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


מנכ"ל איחוד הצלה, אלי פולק, אמר כי "המקרה של חן ריגש את כולנו ומדגים עד כמה חשובה הכשרה בהגשת עזרה ראשונה, גם אם היא בסיסית. בהצלת חיים כל שניה קובעת ואנו פועלים בכל שנה להכשיר אלפי אזרחים במתן עזרה ראשונה מתוך הבנה כי הדבר מציל חיים. הגדלה של מספר התושבים בבית שמש שידעו להגיש עזרה ראשונה במקרה שאדם בסביבתם יפצע או יחלה, תשמור על בריאותם וביטחונם של תושבי העיר ותציל חיים".

פולק הוסיף כי "אני מודה לחברת רקיט בנקיזר, משווקת נורופן לילדים, המסייעת לנו מזה 6 שנים להכשיר עשרות אלפי אזרחים במתן עזרה ראשונה במסגרת פרויקט 'משפחה בטוחה'".

גיא ינאי, מנכ"ל רקיט בנקיזר, אמר: "אנו רואים בפרויקט משפחה בטוחה פרויקט דגל של החברה שנועד להכשיר אלפי אזרחים כל שנה למתן טיפול ראשוני מציל חיים במצבי חירום קיצוניים ובכך לקצר משמעותית את זמן התגובה עד הגעת כוחות ההצלה. השת"פ עם איחוד הצלה נמשך שנים רבות ודרכו נחשפנו לארגון מדהים עם אלפי מתנדבים שמרגשים את כולנו כל פעם מחדש".

 

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות