(התמונה באדיבות עיריית בית שמש)
(התמונה באדיבות עיריית בית שמש)

מרכז רפואי מורחב יוקם בעיר – הדסה בית שמש

בסיכום בין ראש העיר, שר הבריאות והנהלת בית החולים הדסה הוחלט כי יוקם מרכז רפואי מורחב - שלוחת הדסה בעיר בית שמש

פורסם בתאריך: 13.1.20 11:44

ראש העיר עליזה בלוך קיימה היום (שני) טקס צנוע ומיוחד בהשתתפות שר הבריאות, ח”כ יעקב ליצמן ומנכ״ל המרכז הרפואי הדסה, פרופ’ זאב רוטשטיין, במהלכו הוכרז על הקמת מרכז רפואי מורחב – שלוחת הדסה בעיר בית שמש.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


בטקס נכחו גם סגן ראש העיר ישעיהו ארנרייך וחבר מועצת העיר הממונה על הבריאות ישראל סילברסטין.

במהלך האירוע הציג מנהל הדסה בפני השר וראש העיר טיוטת עבודה שנתית לקראת הקמה של שלוחה של המרכז הרפואי הדסה שצפוי לקום בעיר בית שמש.

בין השאר – מוקד לרפואה דחופה, מרפאת מומחים, מרכז לאשפוז יום, חדרי ניתוח, יחידת דימות ויחידת דיאליזה. עוד נקבע כי תחילת הבנייה של המרכז הרפואי תתחיל תוך 18 חודשים.


(התמונה באדיבות העירייה)

(התמונה באדיבות העירייה)


שר הבריאות: "זוהי בשורה חשובה לתושבי בית שמש. אישרנו את המהלך בגיבוי מלא של אנשי המקצוע במשרד הבריאות, במטרה להעניק שירותי רפואה מתקדמים ויעילים לרבבות תושבי העיר. בזכות שיתוף הפעולה שלנו עם ראש העיר עליזה בלוך, והודות להירתמות הדסה, נוכל להביא להקמת מרכז רפואי לצרכי התושבים".

ראש העיר: "בית שמש ראויה לטוב ביותר. אני מתרגשת לרגל ההישג. משרד הבריאות ובית החולים הדסה מבינים יחד איתנו שתושבי העיר צריכים לקבל שירותים רפואיים ברמה הגבוהה ביותר. אני רואה באישור שניתן לנו על ידי משרד הבריאות, להקים כאן שלוחה של בית החולים הדסה, הזדמנות לפתח את השירות לתושב והזדמנות לפיתוח הייטק בתחום הרפואה בבית שמש ולשם פנינו. העובדה שהרישיון ניתן לנו בזמן קצר כל כך, זו הבעת אמון בתהליך ובצמיחה האדירה של בית שמש בשנה האחרונה".

מנכ"ל הדסה: "הדסה כולה נרגשת מהאפשרות שניתנה לה לשרת את תושבי בית שמש.
אנחנו מקווים שנוכל להציע לעיר בית שמש העולה וצומחת מול עינינו שירותי רפואה באיכות גבוהה על ידי שיתוף בכירנו במקצועות השונים, כמו גם ניהול איכותי של המרכז הרפואי 'הדסה בית שמש' עליו אנו מכריזים היום יחד עם משרד הבריאות ושר הבריאות העושה רבות גם לאוכלוסיה היקרה של העיר בית שמש.
תודתי לכל העושים במלאכה עם דגש על המנוע של העיר בית שמש עליזה בלוך, שבלי תמיכתה והתגייסותה למען בית החולים, הכל היה נשאר בגדר חלום. הדסה לא תאכזב ושם בית החולים 'הדסה בית שמש' יצא למרחוק".

סגן ראש העיר: "זהו יום בשורה לעיר. הקמת מרכז רפואי מורחב בבית שמש, הינה אחד מהיעדים המרכזים שעמדו לנגד עינינו למען תושבי העיר ואנחנו שמחים כי לאחר מאמצים כבירים הגענו לכך. אני מבקש להודות לשר הבריאות הרב יעקב ליצמן על העמידה האיתנה עבור כל צרכי העיר, לראש העיר ד"ר עליזה בלוך על פעילותה המרובה בעניין ללא לאות, ולמנכ"ל מרכז רפואי הדסה פרופסור זאב רוטשטיין על התגייסותו למשימה החשובה".

חבר המועצה הממונה על הבריאות ישראל סילברסטין: ״מדובר בבשורה גדולה לעיר בית שמש שעולה שלב בהתפתחות העיר ובפרט בתחום הרפואה. בזמן הקרוב יוכלו תושבי העיר לקבל שירות איכותי בלי צורך להטלטל בדרכים. הדסה ידועה בטיב ואיכות השירות ובזמן הקרוב יוכלו תושבי העיר ליהנות משירות זה קרוב לבית".

 

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות