אילוסטרציה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
אילוסטרציה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

שביתת נהגי ההסעות שהיתה אמורה להתקיים הבוקר – בוטלה

כ-200 נהגים של חברות תחבורה פרטיות המסיעים את התלמידים החרדים לבתי הספר הודיעו אמש על שביתה בעקבות דוחות חניה. הבוקר נודע למערכת כי השביתה המתוכננת בוטלה

פורסם בתאריך: 13.1.20 08:36

בגלל דוחות חניה: כ-200 נהגים של חברות תחבורה פרטיות המסיעים את התלמידים החרדים לבתי הספר ברחבי בית שמש הודיעו אמש (ראשון) על שביתה שהיתה אמורה להתקיים הבוקר.

נציגי הנהגים טוענים כי ההחלטה להשבית את שירותי ההסעות הגיעה לאחר התייעצות עם מספר גורמים ולמרות שמדובר בהחלטה מאוד קשה, מבחינתם אין להם בעיה להמשיך את השביתה כל עוד לא יימצא פתרון ראוי לבעיה אליה נקלעו מול העירייה. אולם, הבוקר נודע ל"כל העיר בית שמש" כי לאחר ישיבה שנמשכה לא מעט זמן החליטה ההנהלה לבטל את השביתה.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


מעיריית בית שמש נמסר בתגובה: "עיריית בית שמש שמה לנגד עיניה את נושא השמירה על ביטחונם של תושבי העיר. לאחר שורת תאונות דרכים שאירעו בצירים הראשיים בעיר, לרבות שדרות בן זאב ושדרות לוי אשכול, בשל חסימת שדה הראייה ולאחר מאות תלונות תושבים, העירייה החלה לאכוף את חניית האוטובוסים במקום ומספקת לנהגים מקומות חנייה חלופיים.

"אנו לא נפקיר את ביטחונם של תושבי וילדי העיר הזקוקים להסעות למוסדות הלימוד. במאבק זה, עיריית בית שמש כולה בוחרת להיות בצד של התושבים, הילדים וההורים.

"המהלך נכנס לתוקפו בחודשיים האחרונים לאחר פגישות ועבודת הכנה, מתוך מטרה להפוך את הצירים הראשיים בעיר לפנויים ובטוחים יותר, כחלק מריבוד הכבישים ומארגון המדרכות וזו מתוך מגמה להפוך את בית שמש לעיר מתוקנת.

"אנו מכירים בצורך של נהגי האוטובוסים ולשם כך העירייה פועלת ליצירת מקומות חנייה לנהגים, העירייה הסבה את מתחם השוק לחניון רכב, בעוד שהשוק הועתק למקום חלופי. אנו פועלים להרחיב את החניון, כמו גם ניסיונות לאתר מקומות חנייה נוספים לרווחתם של הנהגים.

"מדובר בשינוי לשם הסדרת המרחב הציבורי לטובת תושבי העיר. העירייה עושה כל מאמץ כדי לאתר פתרונות נוספים.

"ילדי בית שמש לא אשמים ואסור לאף אחד להשתמש בילדים למאבק כזה או אחר. אנו לא נכנע לשום לחצים".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות