בלוך בבית המשפט (התמונה באדיבות העירייה)
בלוך בבית המשפט (התמונה באדיבות העירייה)

עתירת העירייה על מצב התחבורה: "לא נרפה עד שתושבי העיר יקבלו תחבורה ציבורית ראויה להם"

הדיון בעניין עתירת עיריית בית שמש נגד משרד התחבורה התקיים הבוקר בבית המשפט המחוזי בירושלים. עיריית בית שמש: "שוקלים לעתור לבג"ץ"

פורסם בתאריך: 12.1.20 11:55

עתירת עיריית בית שמש על מצב התחבורה בעיר בבית המשפט המחוזי בירושלים: "לא נרפה עד שתושבי בית שמש יקבלו תחבורה ציבורית ראויה להם". בעיריית בית שמש שוקלים לעתור לבג"ץ.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כזכור, לפני מספר חודשים הגישה עיריית בית שמש עתירה מנהלית לבית המשפט המחוזי בירושלים ובקשה למתן צו ביניים נגד משרד התחבורה על שירותי התחבורה הציבורית "הבלתי סבירים" ועל מחסור משווע של כ-100-170 אוטובוסים ברחבי העיר.

הדיון בעניין עתירת העירייה נגד משרד התחבורה התקיים הבוקר, ראשון, בבית המשפט המחוזי בירושלים.

ראש העיר עליזה בלוך אמרה בפתח הדיון: "בכל רגע נתון יש בעיר עשרות אלפי תושבים נוסעים בתחבורה ציבורית, למעלה מחמישים אחוז מתושבי העיר אינם מחזיקים רכב פרטי והם נתונים לחסדים של אוטובוס שיגיע. בכל בוקר מחכים אלפי ילדים ונדחסים באוטובוסים. התמונות קשות".

בלוך אמרה על כך שנציגי המדינה לא הגיעו לדיון: "התושבים סובלים בגלל אוזלת היד של המדינה. בכל רגע נתון יש סכנה מטורפת של תאונות דרכים כי אין להם איך להגיע. ברור לי שביום בו ייקרה אסון חלילה, יימצאו דרך להוסיף אוטובוסים ואני לא מבינה למה צריך לחכות עד לדיון של המדינה בבג"צ ב-27.1.

"זה שהמכרז תקוע, זה לא מעניין. שחררו לנו אוטובוסים. זו אוכלוסיה חלשה שתלויה בפקידים שלא טרחו אפילו להגיע היום לבית המשפט. זה שהעיר מחכה לבית המשפט שיחליט, זה לא הוגן כלפי התושבים.

"הכסף באוצר כבר הוקצה מזמן. אי אפשר להשאיר אלפי אנשים, אמהות עם עגלות, בלי רכב ויכולת להתנייד. אנחנו הגענו לבית המשפט אחרי שכלו כל הקיצים. אני מרגישה שזו אטימות מוחלטת כלפי תושבי העיר בית שמש. תושבים שיום יום סובלים בהמוניהם, תושבים שזקוקים לזה".

בעיריית בית שמש מוסרים כי הם שוקלים לעתור לבג"ץ בהקדם כנגד משרד התחבורה והאוצר.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות