מבנה עיריית בית שמש (צילום: s.t)
(צילום: s.t)

היום: דיון מקדמי בבית המשפט המחוזי בירושלים בנושא עתירת העירייה נגד משרד התחבורה

הדיון בעניין עתירת עיריית בית שמש נגד משרד התחבורה על שירותי התחבורה הציבורית בעיר יתקיים היום. ראש העיר עליזה בלוך צפויה לשאת דברים בפתח הדיון

פורסם בתאריך: 12.1.20 08:02

היום, ראשון, ייערך דיון מקדמי בבית המשפט המחוזי בירושלים בנושא עתירת עיריית בית שמש נגד משרד התחבורה על שירותי התחבורה הציבורית הבלתי סבירים בבית שמש ועל המחסור המשווע של האוטובוסים בעיר.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


הדיון בעניין עתירת עיריית בית שמש נגד משרד התחבורה יחל בשעה 09:30, בבית המשפט המחוזי בירושלים. ראש העיר עליזה בלוך צפויה לשאת דברים בפתח הדיון.

כזכור, לפני מספר חודשים הגישה עיריית בית שמש עתירה מנהלית לבית המשפט המחוזי בירושלים ובקשה למתן צו ביניים נגד משרד התחבורה על שירותי התחבורה הציבורית "הבלתי סבירים" ועל מחסור משווע של כ100-170 אוטובוסים ברחבי העיר.

כאמור, מתחילת כהונתה סימנה ראש העיר את סוגיית התחבורה הציבורית ושירות התחבורה הציבורית בראש מעיינה. בין השאר קוימו פגישות רבות עם משרד התחבורה כדי לקדם את הנושא לאחר שנים רבות של הזנחה ומחר כאמור יתקיים דיון מקדמי בנושא.

בעיריית בית שמש מדגישים כי בשנת 2017 הוציא משרד התחבורה מכרז חדש, אך המכרז תקוע בשל מחלוקות בין משרד התחבורה לבין החברות המפעילות את קווי התחבורה הציבורית (סופרבוס ואגד) בעיר. בכך למעשה לא מקדמים את המכרז אך מאידך אף לא מגבירים את השירות הקיים בין היתר באמצעות העברת תקציבים לאוטובוסים נוספים בעיר בית שמש.

תגובתה של ראש העיר: ״תושבי בית שמש הם בני הערובה של מצב התחבורה בעיר. לא מגיע לתושבים שירות ירוד של תחבורה ציבורית ואני גם לא אתן לזה לקרות. אנו מקווים שבאמצעות העתירה נשפר את השירות לתושבי העיר״.

 


 

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות