כביש 10 (צילום: דוד לף)
הצפות בכביש 10 (צילום: דוד לף)

הסערה במועצה: לילה שקט עבר על תושבי מטה יהודה

נציגי השירות במוקד המועצה ענו במהלך הלילה והבוקר ל-90 שיחות ופתחו 45 פניות. הלימודים מתקיימים כרגיל וכל בתי הספר נפתחו כסדרם. במספר גנים נרשמו נזילות והצפות

פורסם בתאריך: 9.1.20 13:09

ל"כל העיר בית שמש" נמסר כי נציגי השירות במוקד המועצה האזורית מטה יהודה ענו במהלך הלילה והבוקר ל-90 שיחות ופתחו 45 פניות. הלימודים מתקיימים כרגיל וכל בתי הספר נפתחו כסדרם. במספר גנים נרשמו נזילות והצפות.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


מחלקת הביטחון של המועצה האזורית קיימה הבוקר (חמישי) סיור בכל מוסדות החינוך על מנת לוודא תקינות במערכות. בנוסף, בוצעה סריקה בנחל שורק על מנת להבטיח את הזרימה בנחל ולמנוע את הצפת כביש הגישה לבית ספר "עין הרים" ו"עין כרם".

מבית ספר היסודי "נווה שלום" התקבל דיווח על עץ המהווה סכנה בטיחותית. מחלקת הבטיחות מטפלת בעניין עם כורת עצים מקצועי. תקלות חשמל נרשמו הלילה במושב עג'ור. כונן מחלקת החשמל הוקפץ למושב והתקלה תוקנה.

בכביש הגישה למושב נחושה קיימת הצפה קטנה – נתיבי ישראל מטפלים בעניין. הארכיב החיצוני בועדה המקומית הוצף. כביש הכניסה למושב ישעי מוצף בעקבות הצפת הנחל, אך הכביש לא נחסם לתנועה וקיימת כניסה צדדית נוספת. טרקטור של המועצה בדרך למקום כדי לפתוח את ערוץ הנחל. כביש הכניסה למושב לוזית מוצף. צוות של מחלקת הביטחון בדרך לשם כדי לבחון האם קיימת סכנה במקום.

מטה יהודה: "מוקד המועצה ממשיך לעמוד לרשות התושבים בכל עת בטלפון 8108* או02-9958801. כמו כן, ניתן לשלוח הודעת וואטסאפ לטלפון במספר 0527250801 בכל שעה.

"אנו מבקשים מתושבי המועצה לשמור על ערנות ולהמשיך לדווח על כל אירוע חריג. לנוחיותכם, מצורפים מספרי טלפון חיוניים למקרה חירום:
101 מד"א
102 כיבוי אש
103 מוקד חברת החשמל
100 משטרה".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות