אילוסטרציה (צילום: דוברות איחוד הצלה)
(צילום: דוברות איחוד הצלה)

הטרגדיה באלברט מנדלר: פעוטה לא התעוררה משנתה

פעוטה בת שלושה שבועות לא התעוררה משנתה הבוקר בביתה ברחוב אלברט מנדלר. נקבע מותה לאחר נסיונות החייאה

פורסם בתאריך: 7.1.20 09:38

טרגדיה הבוקר (שלישי) ברחוב אלברט מנדלר בבית שמש – פעוטה בת שלושה שבועות לא התעוררה משנתה. הוריה הזעיקו לביתם צוות של איחוד הצלה. החובשים הגיעו במהרה לבית הפעוטה, ביצעו בה פעולות החייאה אך פרמדיק של מגן דוד אדום נאלץ לקבוע את מותה. בזק"א בית שמש טוענים כי ככל הנראה מדובר במקרה "מוות בעריסה".


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


מדוברות ארגון איחוד הצלה סניף בית שמש נמסר כי פעוטה בת 3 שבועות לא התעוררה משנתה הבוקר בביתה שברחוב אלברט מנדלר בבית שמש.

יחיאל רוזנברג ויוסף חיים האוזי חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "לדברי בני המשפחה הפעוטה לא התעוררה. ביצענו בה פעולות החייאה ממושכות בניסיון להציל את חייה. למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותה".

זק"א בית שמש: "תינוקת בת שלושה שבועות נמצאה ללא רוח חיים בביתה שברחוב אלברט מנדלר בעיר בית שמש. לאחר פעולות החייאה של כונני ההצלה, פרמדיק של מגן דוד אדום קבע את מותה. הרקע ככל הנראה הוא מוות פתאומי ובלתי מוסבר של תינוק מתחת לגיל שנה בזמן שינה – 'מוות בעריסה'".

גם בשבוע שעבר התרחש מקרה דומה בעיר ירושלים של תינוק בן שנה, שלא התעורר משנתו.  מדובר היה בתינוק שפונה להדסה הר הצופים כשהוא ללא רוח חיים. לאחר פעולות החייאה, צוות הרופאים נאלץ לקבוע את מותו.

מבית החולים הדסה הר הצופים נמסר: "תינוק כבן שנה פונה לבית החולים ביום שני כשהוא ללא רוח חיים וצוות הרופאים קבע את מותו. מתוצאות הבדיקות שבוצעו על ידי צוות בית החולים עולה כעת, כי התינוק נפטר בביתו ככל הנראה מסיבוך של מחלת השפעת".

 

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות