(התמונה באדיבות העירייה)
(התמונה באדיבות העירייה)

ראש העיר לנציגי משרד החינוך: "יש לכנס דיון חירום על מצוקת הכיתות בבית שמש. קיים מחסור מטורף של למעלה מ- 1000 כיתות"

ראש העיר עליזה בלוך נפגשה היום עם מנהל מחוז ירושלים במשרד החינוך מאיר שמעוני ועם בכירי המחוז כדי לדון בקידום מערכת החינוך

פורסם בתאריך: 6.1.20 18:03

ראש העיר עליזה בלוך נפגשה היום (שני) עם מנהל מחוז ירושלים במשרד החינוך, מאיר שמעוני ועם בכירי המחוז כדי לדון בקידום מערכת החינוך בעיר וכחלק מההיערכות לשנת הלימודים הבאה.

ראש העיר קראה לנציגי משרד החינוך להתערב בדחיפות בנושא מצוקת הכיתות בעיר: ״בתחום הבינוי, מצבה של מערכת החינוך בבית שמש היא כמו בעולם שלישי. חסרות לנו בעיר למעלה מ- 1000 כיתות לימוד. זה מטורף. כמות התלמידים שלומדים אצלנו בקרוואנים, בכיתות שכורות ובמבנים ניידים היא בלתי נתפסת. זה המצב גם בבתי הספר הממלכתיים בעיר הוותיקה וגם בשכונות החרדיות״.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


עוד הוסיפה בלוך: ״השכונות החדשות ברמה ד', רמה ה' ונווה שמיר אמורות להתאכלס בקרוב ועדיין אין אפילו כיתת לימוד אחת מאושרת. שכונות שלמות צפויות להתאכלס מבלי שיש לתושבים מקומות לימוד, זה מצב לא סביר ולא הגיוני״.

בלוך הוסיפה, ״אי אפשר להמשיך ולהתייחס לבית שמש כעוד מקום שנמצא כחלק מהרשימה, אני בהחלט מעריכה את זה שקיבלתי השנה 160 כיתות, אבל זה פלסטר ביחס למצבה של העיר כיום. אי אפשר להמשיך להיגרר עם המצב הזה, חייב להיעשות מהלך יוצא דופן ששם את בית שמש על המפה. בבית שמש נולדות 2 כיתות בשבוע. אני קוראת לכם לכנס דיון חירום מקצועי לקידום הנושא בהקדם האפשרי״.

סגן ראש העיר הממונה על חינוך ישעיהו ארנרייך הוסיף: ״אגף החינוך בעיר משקיע שעות רבות על מנת לקדם תהליכי בינוי של מוסדות חינוך ומעמיד את הנושא בראש סדר היום על מנת שנוכל לתת את המענה הרצוי והראוי לתלמידי העיר. אני קורא למשרד החינוך להתגייס ביתר שאת על מנת לאפשר לתלמידי העיר ללמוד במבנים ראויים אשר ללא ספק יעזרו ויסייעו לחינוך טוב יותר״.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות