(צילום: עופר וקנין)
(צילום: עופר וקנין)

צעיר נלכד בתוך תא מטען של אוטובוס: המשטרה חילצה אותו

הצעיר המבוהל התקשר אתמול (מוצ"ש) למשטרה מתוך תא מטען של קו אוטובוס 947 בדרך לירושלים - ניידת איתרה אותו באמצעות אפליקציה על כביש 1, הוא חולץ ללא פגע; הנהג זומן לחקירה בתחנת הראל

פורסם בתאריך: 5.1.20 18:15

צעיר נלכד אתמול, מוצ"ש, בתוך תא מטען של אוטובוס אגד, קו 947, שיצא מצומת אל-על לכיוון ירושלים. הצעיר מצא את עצמו בתוך תא המטען לאחר שזה נסגר עליו בזמן שהוא ניסה להוציא את חפציו – האוטובוס המשיך לכיוון ירושלים והצעיר המבוהל התקשר למשטרה וביקש מהם שיבואו לחלץ אותו מתוך האוטובוס הנוסע.

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


"במרכז השליטה של משטרת ישראל התקבל דיווח אודות בחור צעיר שהתקשר ודיווח כי הוא נלכד בתא המטען של אוטובוס הנמצא בנסיעה מאזור צומת אלעל לכיוון ירושלים", מספרים במשטרה, "זאת לאחר שניסה להוציא את חפציו ותוך כדי דלת תא המטען נסגרה והוא ננעל בפנים. מיד הוזנקו ניידות אגף התנועה ומחוז ירושלים לסריקות אחר האוטובוס, ובמקביל בוצעו פעולות נוספות בניסיון לאתר מיקומו לרבות צפייה במצלמות הדרך".

ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)

ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)


בשיחה של מרכז השליטה עם הצעיר, שהינו תייר מארה"ב, "שנשמע לחוץ ומפוחד", כך מתארים במשטרה, "התברר כי הוא נמצא על קו 947 של אגד בדרכו לירושלים מאזור צומת אלעל". מרכז השליטה הפעיל את אפליקציית המאתר של משטרת ישראל, ובאמצעותה הצליחו לאתר את מיקומו המדויק של הצעיר שנמצא בנסיעה באוטובוס על כביש 1, כאשר במקביל הניידות נמצאות כבר בסמיכות לאזור.

לאחר הכוונה מדויקת של מרכז השליטה באגף התנועה, הצליחו השוטרים לאתר את האוטובוס על כביש 1 במחלף חמד. עם עצירת האוטובוס חולץ הנוסע מתא המטען מבוהל ולחוץ ללא פגע, לבדיקה רפואית הוזמן מד"א למקום שבדק ומסר כי הכל כשורה ואינו נזקק לטיפול. בוצע תחקור ראשוני לנהג בשטח והוא זומן לחקירה בתחנת משטרת הראל.

"הודות לשיתוף פעולה בין יחידות המשטרה תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, הצלחנו לאתר את הנוסע במהירות וללא פגיעה פיזית", מדגישים במשטרה.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות