התמונה מתוך הפייסבוק של רפי פרלשטיין (צילום: פרטי)
התמונה מתוך הפייסבוק של רפי פרלשטיין (צילום: פרטי)

העירייה מתחדשת: רפי פרלשטיין מונה ליועץ תקשורת עבור הציבור החרדי

רפי פרלשטיין, מי שעד לא מזמן שימש כדובר של ח"כ עומר ינקלביץ, יעניק מעתה שירותים בתחום ייעוץ תקשורת ודוברות חרדית לעיריית בית שמש

פורסם בתאריך: 2.1.20 15:33

איש התקשורת רפי פרלשטיין (21), שנולד וגדל בירושלים ולאחרונה עבר להתגורר בעיר בית שמש, נבחר להעניק שירותים בתחום ייעוץ תקשורת ודוברות לעיריית בית שמש.

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


עיריית בית שמש שוכרת את שירותיו של רפי פרלשטיין למתן שירותים בתחום ייעוץ תקשורת ודוברות חרדית לעירייה.

פרלשטיין צפוי לתת מענה דוברותי וייעוץ תקשורת עבור הציבור החרדי לדוברות העירייה וצפוי להתחיל בתפקידו כבר בשבוע הקרוב.

לפרלשטיין יש לא מעט ניסיון בתחום התקשורת החרדית בהיותו עיתונאי, מגיש ועורך בתקשורת החרדית. פרלשטיין החל את דרכו בגיל 16 כמפיק ברדיו גלי ישראל, לאחר מכן כעורך תוכניות ובהמשך גם ניהל את מחלקת החדשות והגיש תוכנית יומית ברדיו קול ברמה. בשנת 2018 החל לשמש ככתב פוליטי של ידיעות ירושלים, במסגרת תפקידו סיקר את הבחירות לראשות עיריית ירושלים. פרלשטיין עוד עבד בקו הנייעס החרדי וברשת קו עיתונות דתית. לאחרונה הוא שימש כיועץ התקשורת של ח”כ עומר ינקלביץ' מכחול לבן והודיע על פרישתו מהתפקיד לאחר כחמישה חודשים בלבד.

פרלשטיין: "אחרי כמה ימים של מנוחה, אני ממשיך לאתגר הבא והחל מהיום אשמש כיועץ תקשורת למגזר החרדי לעיריית בית שמש.

"מאז נישואינו, אהובתי אלישבע ואני עברנו להתגורר בבית שמש, עיר העתיד של ישראל. העיר הולכת ומתפתחת ונמצאת בתנופה אדירה, בפרט מאז בחירתה של בלוך לראשות העירייה.

"זו זכות גדולה לעבוד עם מנהיגה מיוחדת במינה ואני מודה לה על האמון בי. בדרכה המיוחדת, מצליחה עליזה לחבר בין כל הקצוות, לאחד בין כל המגזרים ובעיקר, להפוך את בית שמש למשהו אחר. עיר מכילה, מקבלת, רב-גוונית ופלורליסטית שיש בה מקום לכולם.

"את תפקידי בעיריית בית שמש אבצע כיועץ חיצוני, במסגרת העסק החדש והעצמאי שהקמתי בחודש האחרון. בצניעות ובהתרגשות קיבלתי החלטה לצאת לדרך עצמאית ולעשות את הדבר שאני הכי אוהב – ליצור.

"אתמקד בעיקר בשירותי כתיבת תוכן: קמפיינים למוסדות ועמותות, כתבות שיווק, פרזנטציות, תוכן לאתרי תדמית, כתיבה עיתונאית, כתבות, מאמרים ועוד ועוד".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות