מתוך הכנס שנערך לזוכי נווה שמיר (צילום: רווח הפקות)
מתוך הכנס שנערך לזוכי נווה שמיר (צילום: רווח הפקות)

נווה שמיר: אולפנת נגה תקום בשכונה החדשה

בשכונה רמת בית שמש ה' תיבנה אולפנת נגה כמוסד חינוכי שצפוי להוביל חינוך חדשני ומתקדם. סיעת הליכוד: "בכדי לבנות אולפנה נדרשים רוכשי דירות על ידי הציבור הדתי לאומי ולצערנו זה עדיין לא קורה מאחר והציבור החרדי משתלט על השכונה"

פורסם בתאריך: 6.1.20 08:02

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך קיימה סיור עם מנכ״ל רשת אמי" ת בשכונת נווה שמיר – שכונה המיועדת לציבור הכללי. השניים הלכו לראות את המגרש שבו תיבנה אולפנת נגה.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


בלוך בסיום הסיור אמרה: "בשכונה רמה ה' תיבנה אולפנת נגה כמוסד חינוכי שצפוי להוביל חינוך חדשני ומתקדם, לצד שכונה עם קאנטרי ואיכות חיים גבוהה עבור הציבור שיגור בה.

"אנו פועלים בשיתוף פעולה מלא עם הרשת כדי למצב את העיר כמובילה בתחום החינוך".

כזכור, נווה שמיר הוא פרויקט ייחודי, המציע לציבור הכללי דירות במחירים אטרקטיביים. השכונות בנווה שמיר יהיו ירוקות עם שטחים ציבוריים רחבי ידיים, בלב לבו של חורש טבעי. ממש מעבר לכביש הראשי של נווה שמיר יוקם קאנטרי קלאב עם בריכות ועם מגרשי ספורט ונופש, שבו יוכלו הילדים וההורים ליהנות ולבלות. קריית החינוך של נווה שמיר תכלול בתי ספר, מתנ"ס ומקום התכנסות לפעילות קהילתית.

תגובת סיעת הליכוד על בניית אולפנת נגה בשכונת נווה שמיר: "לא ברורה לנו הידיעה על פגישה משותפת עם הנהלת רשת אמית בדבר בניית אולפנה בשכונת נווה שמיר.

"אנו ממליצים למנהלי רשת אמית כי לפני בניית אולפנה שיטפלו באופן מעמיק במבנה תיכון אמית הקיים בעיר הותיקה ומצוי בתנאים ירודים. בנוסף, אנו מצפים שיקדמו בניית אולם ספורט ראוי למאות התלמידים הלומדים בבית הספר.

"לאחר טיפוח הקיים ומתן תנאים בסיסיים למאות תלמידים בהווה, נדרש לחשוב על העתיד ולתכנן בניית אולפנה בנווה שמיר, כסדר עדיפות מתבקש ביותר.

"בכדי לבנות אולפנה נדרשים רוכשי דירות על ידי הציבור הדתי לאומי ולצערנו זה עדיין לא קורה מאחר והציבור החרדי משתלט על השכונה היחידה המיועדת לציבור הכללי ולא כאן המקום לפרט מדוע".

 

 

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות