(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

מח"ש תעמיד לדין שוטר שתועד מושך בפאותיו של מפגין חרדי בחודש יולי האחרון

כתב אישום הוגש נגד בלש בתחנת בית שמש בגין תקיפה ושיבוש מהלכי משפט. על פי כתב האישום, במהלך פעילות משטרתית משך השוטר בפאתו של המפגין והוביל אותו לניידת המשטרה

פורסם בתאריך: 1.1.20 12:43

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה לבית המשפט השלום בירושלים, כתב אישום נגד בלש בתחנת בית שמש בגין תקיפה ושיבוש מהלכי משפט. שוטר נוסף שהיה מעורב באירוע עניינו הועבר להעמדה לדין משמעתי.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד חן כבירי- הררי מהמחלקה לחקירות שוטרים, ביולי 2019 במהלך פעילות משטרתית בבית שמש, בעת שהוביל עצור לניידת, לפת השוטר בפאת ראשו של המתלונן והמשיך בהובלתו לכיוון הניידת באמצעות משיכה בפאה.

באותו היום, מסר השוטר גרסה בפני חוקרת משטרה, במסגרתה מסר בכזב כי המתלונן התקיף אותו באגרופים ומכות לעבר פניו, שרט את החלק הקדמי של אמתו הימנית וחבל באמתו השמאלית. עוד מסר השוטר בכזב בהודעה כי כאשר ניסה לעצור את המתלונן, שאר ההמון שהיה במקום תקף אותו, בעט בו והלם בו באגרופים בראשו ובשאר חלקי גופו. בכתב האישום צוין כי במהלך האירוע נחבל השוטר ורגלו גובסה. בעקבות גרסתו הכוזבת של השוטר, נפתח כאמור תיק פלילי נגד המתלונן, הוא נעצר ומעצרו הוארך על ידי בית המשפט.

במעשיו המתוארים לעיל, תקף הנאשם את המתלונן שלא כדין, בנוסף עשה הנאשם מעשה בכוונה לשבש הליך שיפוטי.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות