אזור בבית שמש (צילום: s.t)
בית שמש (צילום: s.t)

סיכום העשור: בית שמש במקום ה-14 בשיאניות הבנייה בעשור הנוכחי

העיר בית שמש נמצאת במקום ה-14 והמכובד ברשימת שיאניות הבנייה בעשור הנוכחי עם 8,624 דירות

פורסם בתאריך: 22.12.19 10:14

תנופת הבנייה בישראל בעשור האחרון מקבלת חיזוק כאשר בודקים את הנתונים בשטח: מניתוח שמתבסס על נתוני הלמ"ס עולה כי בעשור האחרון נבנו בישראל כחצי מיליון דירות, 30% יותר ממספר הדירות שנבנו בעשור הקודם. בית שמש נמצאת במקום ה-14 והמכובד ברשימת שיאניות הבנייה בעשור הנוכחי עם 8,624 דירות.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כאשר בודקים את מספר צמודי הקרקע שנבנו בעשור האחרון ניכר שעיקר הבנייה בישראל מתמקדת דווקא בהן –150 אלף יחידות דיור צמודות קרקע שהן 30% מסך כל יחידות הדיור נבנו במהלך העשור הנוכחי. גם בבית שמש היתה בנייה של צמודי קרקע, אך בהיקפים צנועים עם 432 יחידות דיור שנבנו בעיר בעשור.

ניתוח הנתונים בדק גם מה הן הדירות הפופולאריות ביותר שנבנו בעשור האחרון לפי מספר חדרים, מסתבר ש-40% מהדירות שנבנו בישראל היו בנות 4 חדרים שהן כ-200 אלף דירות בסך הכל. כ-7,400 מתוכן נבנו בבית שמש, שם שיעורן מתוך סך כל הדירות עמד על 88%, גבוה בהרבה מהממוצע הארצי.

לדברי שמחה גרידינגר, יו"ר ובעלים של קבוצת נתיב פיתוח נדל"ן הבונה 7 פרויקטים עם קרוב ל-1,000 דירות בעיר לצד קידום תכנית ענק של פינוי בינוי במרכז העיר "בית שמש ממשיכה לשמור על מקומה כאחת הערים עם הצמיחה הגבוהה ביותר בכמות האוכלוסיה במגזר החרדי. היתרון של בית שמש על פני ערים אחרות היא עתודות קרקע משמעותיות שבשטחה שיאפשרו לה להתרחב גם בעתיד. בנוסף, העירייה תומכת בקידום תכניות משמעותיות של התחדשות עירונית, שיוסיף למאזנה אלפי דירות נוספות בשנים הקרובות".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות