(באדיבות עיריית בית שמש)
(באדיבות עיריית בית שמש)

מהיום: מעבדת מחשבים ניידת לנושא טכנולוגיה וחלל שתעבור כל שבוע בבית ספר אחר ברחבי בית שמש

ראש העיר הגיעה היום אל קריית החינוך כדי לחנוך את מעבדת המחשבים המתגלגלת לנושא טכנולוגיה וחלל ונפגשה עם קבוצת תורמים מהולנד

פורסם בתאריך: 16.12.19 14:06

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך הגיעה היום, שני, אל קריית החינוך כדי לחנוך את מעבדת המחשבים המתגלגלת לנושא טכנולוגיה וחלל ונפגשה עם קבוצת תורמים מהולנד, עם הרב הראשי להולנד , הרב בנימין יעקובס ועם יו"ר העמותה לקידום החינוך, ד"ר דיוויד פורטוביץ .

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


המעבדה המתגלגלת נותנת כלים לילדים להרחיב את ידיעותיהם בתחום הטכנולוגיה ולהעשיר את תחומי העניין והפנאי. המעבדה כוללת ציוד חדיש של מדפסות תלת מימד, מכונות לייזר באמצעותם נחשפים הילדים לחידושים טכנולוגיים לרבות בניית רחפן תלת מימד, מוצרים לילדים בעלי מוגבלויות, תכנון ועיצוב משחקי קופסא ואף רובוטיקה. המעבדה הניידית תופעל בכל יום שלישי בבית ספר אחר ברחבי העיר.

ראש העיר אמרה: "העתיד של מדינת ישראל הוא המדע. עלינו לאפשר לכל הילדים שוויון הזדמנויות, לעזור להם לבנות עתיד טוב ולתת להם כלים להגשים את החלומות שלהם. האחריות שלנו היא על עתידם של הילדים בעיר. אנו מודה לתורמים ולכל השותפים על התרומה המשמעותית. אני רואה בכם שותפים שלנו לבנות לילדים את התקווה ולהגשים לילדים רבים את החלומות שלהם".

סמנכ"ל קריית חינוך בבית שמש, דוד ויזל: "אני גאה בפיילוט של המעבדה המתגלגלת ובשיתוף הפעולה עם העירייה. אני מברך על כך שהמעבדה תיתן מענה לתלמידים להיחשף לטכנולוגיה ברמה גבוהה ולרובוטיקה. אני מודה לראש העיר, ד"ר עליזה בלוך על שיתוף הפעולה למען הילדים".


 

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות