(התמונה באדיבות עיריית בית שמש)
(התמונה באדיבות עיריית בית שמש)

איזה יופי: עיריית בית שמש קיבלה חמישה כוכבי יופי מ"המועצה לישראל היפה"

"המועצה לישראל יפה" העניקה היום לעירייה חמישה כוכבי יופי על השינוי הניכר ברחבי העיר מבחינת ניקיון ושיפור הגינון

פורסם בתאריך: 15.12.19 14:19

המועצה לישראל יפה העניקה היום, ראשון,  לעיריית בית שמש חמישה כוכבי יופי על השינוי הניכר ברחבי העיר מבחינת ניקיון ושיפור הגינון ופעולות שהעירייה עושה כדי לשמוח על טיפוחה של העיר.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


הפרס הוענק לנציגי מנהל התפעול של העירייה בראשותה עומד יוסי נגולה בטקס מיוחד שהתקיים היום בתל אביב.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "כמי שמובילים שינוי בנראות העיר, אנו פועלים רבות כדי לשמור על בית שמש נקייה ולטפח אותה למען תושבי העיר. עיריית בית שמש עוברת מהפך בתחום ניקיון העיר, שיפור הגינון, הצבת יצירות אומנות בכיכרות ברחבי העיר, החלפת הפחים, ימי ניקיון עירוניים, מעגלי שיח עם תושבים ועד הפרויקט "חינוך לאחריות- חינוך לניקיון" בו כלל מערכת החינוך נרתמת לשמור על העיר נקייה ומטופחת. אני מודה לחברי ולהנהלת "מועצה לישראל יפה" שהתרשמו מהעיר שלנו לטובה, שמבחינתם העיר עברה כברת דרך והעניקו לה חמישה כוכבי יופי. אני רוצה לומר תודה מיוחדת לעובדי העירייה המסורים והמקצועיים שעובדים בכל יום כדי לטפח את העיר היקרה שלנו ובראשם המשנה לראש העיר, שמואל גרינברג וראש מינהל תפעול, יוסי נגולה״.

המשנה לראש העיר הממונה על מינהל התפעול, שמואל גרינברג: ״בשנה האחרונה מינהל התפעול עשה עבודה מדהימה של ניקיון וטיפוח העיר בזכות מנהל האגף, יוסי נגולה ועובדי האגף המסורים ובהובלה משותפת שלי עם ראש העיר, עליזה בלוך. אני מודה לצוות השופטים שראה את השיפור בעיר ומאחל לתושבים שנמשיך לשמור על עיר נקייה״.

ראש מינהל תפעול בעירייה, יוסי נגולה: ״ הענקת תעודה 5 כוכבי יופי לעיר בית שמש הנה נכונה וצודקת , והיא פועל יוצא של עבודה מאומצת של עובדי מנהל תפעול העושים מלאכתם לילות כימים ,אני גאה ומודה להם כך .
תעודה זו מסמלת מבחינתי את תחילתה של תקופה , בכוונתי להמשיך ולהוביל את מנהל התפעול בגאווה ויחד איתכם התושבים נצעיד את בית שמש לפסגות והישגים נוספים״.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות