כבאית (צילום: s.t)
כבאית (צילום: s.t)

תרגיל בטחון פנים לאומי 2019 למזג אוויר קיצון: תורגש תנועה ערה בכביש 1

היום יתקיימו תרגילי שטח של מזג אוויר קיצון במספר מוקדים ברחבי הארץ. במהלך שעות הבוקר תורגש תנועה ערה של רכבי הצלה, חירום וביטחון על כביש מספר 1

פורסם בתאריך: 11.12.19 09:12

מדוברות המשטרה נמסר כי היום, יום ד׳ 11.12.2019, יתקיימו תרגילי שטח של מזג אוויר קיצון במספר מוקדים ברחבי הארץ. התרגיל "חליפת סערה" (תב״ל 2019) שהחל אתמול ברמת המטות, כולל תרחישים שונים הקשורים לטיפול גופי החירום וההצלה למזג אוויר חורפי קיצון, ומטרתו לשפר את הכשירות והמוכנות הבינארגונית והמענה הלאומי המתואם לתרחישי מזג אוויר קיצון במדינת ישראל.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


התרגיל מתבצע בהובלת המשרד לבט״פ ומשטרת ישראל ובהשתתפות גופי החירום וההצלה והרשויות השונות במדינת ישראל, בהם: כב״ה, מד״א, שב״ס, משרדי ממשלה, רח״ל, רשויות מקומיות ועוד, יתמקד בשלושה מוקדים ברחבי הארץ:

אזור ירושלים- במהלך שעות הבוקר תורגש תנועה ערה של רכבי כוחות המשטרה, החירום וההצלה על כביש מספר 1 והצירים המובילים לאזור קרית יערים ובדרכים המובילות לאזור.

אזור צפון- במהלך שעות הבוקר תורגש תנועה ערה של כוחות המשטרה, החירום וההצלה בקרבת הישוב תל יוסף, כביש 71 וצומת בית יוסף והדרכים המובילות לאזור.

ת״א- במהלך שעות הצהריים ייתכן ותורגש תנועה ערה של כוחות משטרה ורכבי חירום והצלה באזור היכל שלמה וגני התערוכה בת״א.

לא צפויים במסגרת התרגיל חסימות או שיבושי תנועה בצירים ראשיים. התרגיל מתבצע במסגרת גאנט התרגילים השנתי של המשרד לבט״פ ומשטרת ישראל לצורך שמירת הכשירות ושיפור המענה הלאומי לאירועי חירום וקיצון.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות