סימוני אסרף עם הפעיל ישראל אבוקסיס (צילום: פרטי)
סימוני אסרף עם הפעיל ישראל אבוקסיס (צילום: פרטי)

מאה אחוז ביבי: סימוני אסרף, פעיל הימין הבולט ביותר בבית שמש ומטה יהודה, בראיון אישי

סימוני אסרף, פעיל הימין המכונה על ידי רבים מתושבי בית שמש "ביביסט", בראיון אישי מספר על אהבתו ותמיכתו הגדולה בראש הממשלה בנימין נתניהו

פורסם בתאריך: 9.12.19 15:13

ה"ביביסט" של בית שמש: הכירו את הפעיל הפוליטי סימוני אסרף, תושב בית שמש, שעובד בתחום הבנייה, ומשמש כראש מטה המאבק בעיר למען ראש הממשלה בנימין נתניהו. אסרף, שכבר כמעט שנה מארגן ולוקח חלק בכל הפגנה שמתקיימת למען ראש הממשלה, בראיון ל"כל העיר בית שמש" מספר על המאבק שמאמין בחפותו של בנימין נתניהו, ההפגנות הרבות שמשתתף בהן, ולמה הוא בטוח שהתקשורת עושה עוול למשפחת נתניהו.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כיצד התחלת להפגין למען ראש הממשלה?

"אני מארגן הפגנות, ואני מנהל ולוקח חלק במטה המאבק למען ראש הממשלה. התחלתי באילת כמפגין יחיד בסיבוב הראשון של הבחירות", מספר אסרף. "עברתי מעיר לעיר, הייתי בירוחם, נתיבות, ועוד. הייתי עומד בצומת מרכזי או בכביש ראשי עם תנועה ערה, והייתי תולה כ-50 דגלים של הליכוד, ומקבל פידבקים לכאן ולכאן. הייתי מפרסם פוסט בפייסבוק שמחר אני מפגין בקריית מלאכי והיו מצטרפים קבוצות או בודדים, עד שהגענו להפגנה גדולה בתל אביב עם כ-20 אלף מפגינים".


סימוני אסרף (צילום: פרטי)

סימוני אסרף (צילום: פרטי)


איך אתה מגדיר את עצמך?

"אני לא ליכודניק – אני 'ביביסט'. התרשמתי מהיכולות של ראש הממשלה, וראיתי למה הוא מסוגל – לראייה שלו קדימה, והצורה שבה הוא מנהל את המדינה ב-10 שנים האחרונות. אני לא חושב שיש מועמד שמסוגל להגיע לרמה שלו".

היה לך עימות עם העיתונאי אלדד יניב בתכנית הצינור – מה קרה שם?

"אלדד יניב כל הזמן משתלח בראש הממשלה ומדבר כנגדו. בעבר, הוא הוזמן לבית שמש וכתבתי בפייסבוק שלי שאני מחכה לדבר איתו. נפגשנו והטחתי בו את מחשבותיי, אמרתי מה שיש לי על הלב. לאחר מכן, תכנית הצינור ביקשו ממני להתראיין ביחד איתו. הגעתי לתל אביב, ונערך בינינו עימות. יש לציין כי הצינור ערכו את הראיון וצנזרו אותו".


אסרף במפגן תמיכה בבית שמש (צילום: רווח הפקות)

אסרף במפגן תמיכה בבית שמש (צילום: רווח הפקות)


יש מועד לבחירות שלישיות, מדובר בעוד כמה מיליארדים שמבוזבזים מכספי הציבור – לא חבל?

"כל העניין של המיליארדים שמתבזבזים על הבחירות, זה קצת כואב ובעייתי, אבל לדעתי אם תהיה ממשלת אחדות, תהיה ממשלת שיתוק והמצב יהיה יותר גרוע. לדעתי, ביבי צריך להיות ראש הממשלה עוד 10 שנים".

מה דעתך על כל הסיקור התקשורתי בקשר לנתניהו ובני משפחתו?

"טפטפו לציבור במשך שנים פרסומים שליליים לגביו, וכל ערוצי התקשורת עסקו בביבי, ביבי וביבי. הימין נרדם בשמירה, ועשו ממנו שעיר לעזאזל, ראו שאי אפשר להפיל אותו בבחירות וזה מוכח – אז עושים את זה באופן כזה".


אסרף, פעיל יצירתי (צילום: פרטי)

אסרף, פעיל יצירתי (צילום: פרטי)


אתה מאמין שההפגנות יעזרו במשהו?

"שלוש שנים השמאל הפגינו והימין שתק, הלחץ על היועץ המשפטי הופעל ועבד. כעת אנחנו מחזירים בהפגנות ומפגינים למען חפותו של ראש הממשלה, את ביבי שפטו כבר ממזמן".

לכמה מפגינים אתם שואפים להגיע בגל ההפגנות?

"אני מקווה שנעשה את הפגנת ה-100 אלף משתתפים, ואפילו חצי מיליון. במידה וזה ייצא לפועל אני מאמין שיגיעו חצי מיליון מפגינים לתל אביב בסמוך למועד הבחירות השלישיות, להפגין למען ראש הממשלה שלנו".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות