(התמונה באדיבות העירייה)
(התמונה באדיבות העירייה)

נערכים לשעת חירום: מפקד פיקוד העורף אלוף תמיר ידעי סייר היום בבית שמש

מפקד פיקוד העורף אלוף תמיר ידעי ומפקד מחוז ירושלים והמרכז בפיקוד העורף אל״ם איתי לוי קיימו סיור בבית שמש

פורסם בתאריך: 8.12.19 15:11

מפקד פיקוד העורף אלוף תמיר ידעי ומפקד מחוז ירושלים והמרכז בפיקוד העורף אל״ם איתי לוי קיימו היום, יום ראשון, ה-8.12.19, סיור בעיריית בית שמש. במסגרת הביקור נפגשו עם ראש העיר ד״ר עליזה בלוך, מנהל מחלקת חירום בעירייה, עידו אדמוני ובכירים נוספים.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


מטרת הביקור הייתה חיזוק וחידוד שיתוף הפעולה בין פיקוד העורף לעירייה בשגרה ובחירום. במהלך הביקור הוצגה העשייה של הרשות המקומית בתחום ההיערכות והמוכנות לחירום והתקיים דיון להמשך שיתוף הפעולה של פיקוד העורף עם העירייה.

ידעי: ״המציאות הבטחונית משתנה כל עת ולכן עלינו לקדם מספר פעולות בשגרה על מנת להיות מוכנים לכל תרחיש, לדוגמא כיצד מצליחים לאפשר שגרת חיים סבירה לאזרחים בזמן חירום. אני מתרשם כי הרשות מתאפיינת בעשייה והתפתחות רחבה ומרשימה, לרבות בתחום המוכנות לחירום ואני מלא הערכה לכל העוסקים בדבר. אין ספק כי כלל הפעולות שהעירייה מבצעת כיום בשגרה יקדמו את מוכנותה לאתגרים השונים והצפויים לה ויבטיחו מענה והמשך אספקת השירותים החיוניים לתושב בתרחישי החירום השונים".

לוי: ״שיתוף הפעולה בין הרשות המקומית לפיקוד העורף הינו שיתוף פעולה יוצא דופן. התפיסה האומרת כי מה שנעשה בשגרה עובד בחירום, הינה נכונה ומשמעותית. רשות שתתכונן בשגרה, תפעל טוב בחירום חשוב להנחיל ולזכור זאת״.

בלוך: ״שיגרה חזקה מייצרת ביטחון בזמן חירום. התפקיד שלנו לחזק את ימי השגרה וליצוק חוסן חברתי חזק הן בתחזוק מקלטים, תרגול מצבי חירום ועוד, כדי שבזמן חירום ניתן את המענה הטוב ביותר לתושבים. אנו מחויבים לביטחונם של התושבים בעת שיגרה ובעת חירום. אני מודה למפקד פיקוד העורף, אלוף תמיר ידעי ולכל נציגי פיקוד העורף על הסיור המקצועי והענייני בעיר״.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות