קו אוטובוס חדש (התמונה באדיבות העירייה)
קו אוטובוס חדש (התמונה באדיבות העירייה)

החל מהיום: תחבורה ציבורית לשכונת רמת אברהם

לאחר מאמצים רבים, הבוקר התחדשו תושבי שכונת רמת אברהם בקו אוטובוס אשר צפוי לשרת אותם במשך היום. הקו החדש אמור גם לחבר אותם אל תחנת הרכבת

פורסם בתאריך: 8.12.19 09:43

דרך צלחה: הבוקר, ראשון, ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, סגן ראש העיר שמוליק גרינברג ומכובדים נוספים חנכו את המסלול החדש של קו האוטובוס לרמת אברהם אשר צפוי לשרת את תושבי השכונה ולחבר אותם אל תחנת הרכבת.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "חנכנו הבוקר את המסלול החדש של קו האוטובוס, קו 12 לרמת אברהם אשר צפוי לשרת את תושבי השכונה ולחבר אותם אל תחנת הרכבת.

קו זה הינו תוספת שירות ששוריינה לשכונת רמת אברהם ואינו חלק מ-16 האוטובוסים שצפויים להיכנס לשירות כבר בשבועות הקרובים ביניהם קווים לרמה ג׳2, קו ישיר לבתי החולים ותגבורים של קווים פנימיים.

כאמור, לתוספות הללו צפויים להיכנס גם כ-50 אוטובוסים חדשים שרכשה חברת סופרבוס והם יחליפו את האוטובוסים הישנים. השינויים הללו צפויים לשפר את השירות של התחבורה הציבורית בעיר.

המשנה לראש העיר שמוליק גרינברג ואני, מודעים לכך שהתחבורה הציבורית ברחבי העיר, אינה עונה על הצרכים, ושיש צורך בתוספות משמעותיות כדי לתת מענה ראוי ופועלים רבות כדי לשנות לרווחתם של התושבים.
אני מודה למשרד התחבורה ולעומד בראשו, השר בצלאל סמוטריץ׳ על התמיכה בנו".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות