מבנה עיריית בית שמש (צילום: s.t)
(צילום: s.t)

רמת בית שמש א': צו הריסה ניתן לבנייה שסיכנה חיים

בעקבות פנייה דחופה שהוגשה על ידי קבוצת שכנים מודאגים לעיריית בית שמש, אכפה העירייה את החוק ונתנה צו הריסה לבנייה לא חוקית ברמה א'

פורסם בתאריך: 3.12.19 00:04

הורים לילדים בגן שנמצא ברחוב נחל נועם 9 ברמת בית שמש א', התלוננו לאחרונה על בניית מבנה המיועד לשמש כישיבה. בהודעה שנשלחה לעיריית בית שמש נכתבו הדברים הבאים: "היום התקיימה אסיפת הורים של ילדי הגן הלומדים מתחת הבנייה. ההורים החליטו לצאת במחאה רצינית אם העבודות לא ייפסקו באופן מיידי".


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


ההורים טוענים כי מדובר במבנה שהחל להיבנות ללא היתר בנייה. "הבנייה מסכנת חיי אדם ובמקביל מהווה סיכון רציני כאשר העבודות מתבצעות ללא כל פיקוח של אנשי מקצוע", עוד טענו ההורים.

למערכת "כל העיר בית שמש" נמסר כי לא רק הורי ילדי הגן התלוננו על הבנייה, אלא גם דיירי השכונה המתגוררים בסמוך למבנה. הדיירים המודאגים דרשו מהעירייה לטפל בנושא לפני שיהיה מאוחר.

פנייתם של דיירי השכונה והורי הילדים הובילה את העירייה להוציא צו הריסה באופן מיידי. העירייה שלחה אל המבנה פקח מטעם אגף ההנדסה שהדביק על הכניסה את צו ההריסה.

בעיריית בית שמש מדגישים: "מדובר במבנה ישיבה שנמצא במגרש סמוך למתחם גני הילדים בו נבנות שתי קומות נוספות ללא היתר וללא פיקוח. בעקבות פנייה דחופה שהוגשה על ידי קבוצת שכנים מודאגים לעירייה, דווח כי לפני כשבוע נפלו אבנים מאתר הבנייה על הקרקע, בזמן שהילדים נמצאים ומשחקים במגרש ליד הגן. אי לכך, עיריית בית שמש אכפה את החוק ונתנה צו הריסה באופן מיידי".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות