(צילום: נציגי ההורים)
(צילום: נציגי ההורים)

"לא ניתן שיתעלמו מבנותינו": הורי בנות גני "אור יעל" הפגינו הבוקר מול לשכת ראש העיר

הורי בנות גני "אור יעל" ברמת בית שמש טוענים כי 24 ילדות לומדות במחסן צר וצפוף מזה כשלושה חודשים. ההורים הפגינו הבוקר מול לשכת ראש העיר ודרשו מבנה חדש. עיריית בית שמש: "העירייה עושה מאמץ גדול כדי לתת מענה לכל ילד בעיר על פי צורך מקצועי וללא כל אפליה או שיוך מגדרי או עדתי"

פורסם בתאריך: 27.11.19 18:16

הורי בנות גני "אור יעל" ברמת בית שמש ג' הגיעו הבוקר (רביעי) לפרוזדור עיריית בית שמש כדי לקיים מחאה שקטה מול לשכתה של ראש העיר ד"ר עליזה בלוך.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


ההורים טוענים כי 24 ילדות אשר לומדות במחסן צר וצפוף, ממתינות מזה כשלושה חודשים לקראוון שהובטח להן על ידי עיריית בית שמש.

במהלך המחאה דרשו ההורים שינוי מיידי ויחס הוגן מצדה של ראש העיר. מבחינתם הם המתינו מספיק זמן וכעת כשהחורף כאן גם הזמן שהוקצב אזל.

בשיחה עם "כל העיר בית שמש" אמרו נציגי ההורים את הדברים הבאים: "לא יכול להיות שבשנת 2019 נצטרך להתעסק בדברים כאלה. הילדות שלנו סובלות זמן רב, לא ניתן לזה להימשך. אנחנו מאוד מקווים שראש העיר תתחשב בבקשה שלנו ותדאג לקראוון חדש כפי שהובטח".

מעיריית בית שמש נמסר בתגובה: "עיריית בית שמש נתנה לאור יעל מבנה בקיץ האחרון לאחר שבחנה בקפידה את צרכי מוסדות החינוך בעיר ולאחר דיונים מעמיקים בנושא חשוב זה, זאת למרות המחסור הגדול של כיתות בכל שכונות העיר והצרכים הרבים העומדים בפני העירייה. עם זאת, ההנהלה קלטה יותר תלמידות ממה שיכלה למרות שיש עוד מקומות עבור הילדים בגני ילדים אחרים בעיר".

בעירייה מוסיפים: "העירייה עושה מאמץ גדול כדי לתת מענה לכל ילד בעיר על פי צורך מקצועי וללא כל אפליה או שיוך מגדרי או עדתי. בעירייה יש שיח עמוק, מקצועי ומכבד עם הנהלות בתי הספר וההורים וכמדיניות אין שום החלטה שמתקבלת בגלל הפגנה או דיבור לא מכובד".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות