אבוטבול (תמונה באדיבות עיריית בית שמש)
אבוטבול (תמונה באדיבות עיריית בית שמש)

ממשיך להתקדם: האם ח"כ משה אבוטבול, ראש העיר לשעבר, ימונה לשר בממשלה?

יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי דורש מראש הממשלה למנות שרים נוספים מקרב חברי הכנסת של המפלגה. בין התיקים המבוקשים: העבודה והרווחה והחקלאות. האם אבוטבול בדרך להיות שר?

פורסם בתאריך: 26.11.19 12:13

כפי שפורסם לראשונה באתר החרדי "מהדריניוז"; במכתב ששלח אמש (שני) יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי לראש הממשלה מר בנימין נתניהו הוא קובל בפניו על כך שסיעת ש"ס לא זוכה למספר שרים מספק ביחס לכמות המנדטים של המפלגה, ודורש כי במידה ונתניהו עצמו יפטר מתפקידי השרים בהם הוא מחזיק, יחליפו אותו חברי כנסת מטעם סיעת ש"ס.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


"לליכוד 32 מנדטים ויש לו 16 שרים כולל ראש הממשלה. שר לכל שני מנדטים. לאיחוד מפלגות הימין יש 7 מנדטים והם קיבלו את תיק הביטחון הבכיר, תיק החינוך וכן את תיק התחבורה – שלושה משרדים גדולים מאוד. בנוסף לתיקים הגדולים המדד לתפקיד שר במפלגות הימין הוא שר ל-2.3 ח"כים", כך פירט דרעי את הדברים שטען.

דרעי טוען כי ש"ס סבלה מייצוג נמוך בממשלה ביחס לגודלה עד עתה, לכן הוא מבקש מראש הממשלה למנות מטעם ש"ס את שרי העבודה והרווחה והחקלאות.

מספר שמות נזרקו לחלל האוויר כמועמדים אפשריים לאייש את התיקים אותם מבקש דרעי. האם הח"כ הטרי משה אבוטבול יעשה את הבלתי ייאמן ויתמנה לשר? ימים יגידו.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות