בית שמש כללי (צילום: s.t)
בית שמש (צילום: s.t)

משקיעים בוותיקה: קבוצת נתיב פיתוח מקדמת שלושה מתחמים נוספים של פינוי בינוי במרכז בית שמש

קבוצת נתיב פיתוח מקדמת בימים אלו את התכנית האדריכלית של שלושת המתחמים האחרונים לפינוי בינוי בשכונת ביאליק במרכז העיר בית שמש

פורסם בתאריך: 26.11.19 10:47

מנהלי החברה נפגשו עם האדריכל עדן בר המתמחה בהתחדשות עירונית, שתכנן את החלק הראשון בתכנית שכבר אושר עקרונית על ידי העירייה. בפגישה נדונו הדגשים שקיבלה החברה מהעירייה לגבי אותם אזורים. בין היתר במהלך הפגישה דנו בשטחים הפתוחים בפרויקט, בתשתיות ובכבישים שצריך וניתן לשדרג ועוד.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


שמחה גריידינגר, יו"ר ובעלים של קבוצת נתיב פיתוח, אמר כי "מדובר בשלב נוסף לקידום התכנית הכוללת להתחדשות של מרכז העיר הוותיק בבית שמש. לאחר שהושגה הסכמה עקרונית של העירייה לשלב הראשון בתכנית, אנו מתקדמים גם עם המתחמים הנוספים בהתאם לעקרונות המנחים של מחלקת ההנדסה של העירייה. המטרה היא לייצר שכונה חדשה ומודרנית עם תשתיות משודרגות ושטחים ציבוריים שתואמים את הצרכים של התושבים".

על פי התב"ע המאושרת שקודמה על ידי מתכננים מטעם הממשלה יחד עם העירייה ותושבי השכונה, יהרסו כ- 330 יח"ד ישנות שנבנו בשנות ה- 50 וייבנו במקומן כ- 1,700 יח"ד חדשות ו- 200 יחידות דיור מוגן. התכנית כוללת גם מוסדות ציבור חדשים, פארקים, גינות שעשועים, תשתיות חדשות ועוד. מדובר בתכנית בקנה מידה גדול ברמה הארצית בכלל ולעיר בית שמש בפרט, הזקוקה לדירות חדשות לתושביה הוותיקים והצעירים. על תכנון הפרויקט מטעם נתיב פיתוח אמון האדריכל עדן בר ממשרד בר לוי דיין אדריכלים המתמחה בתכנון ערים.

לקבוצת נתיב פיתוח נדל"ן פעילות נרחבת בבית שמש ובימים אלה משלימה החברה 2 פרויקטים ברמה בית שמש א' עם למעלה מ- 100 יחידות דיור הכוללים צמודי קרקע ובניינים. בנוסף, נמצאת נתיב פיתוח בביצוע ולאחר היתרים בלמעלה מ- 30 בניינים עם כ- 800 יחידות דיור ושטחי מסחר במספר פרויקטים ברמה בית שמש ד'.

קבוצת נתיב פיתוח היא חברת נדל"ן יזמית הפועלת כ- 30 שנה. עד היום בנתה החברה ואכלסה עשרות פרויקטים למגורים ברחבי הארץ, הכוללים אלפי יחידות דיור. כיום בונה החברה מבחר פרויקטים בבית שמש, בחריש, בקריית ים ובמודיעין.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות