אילוסטרציה (צילום: פרטי)
אילוסטרציה (צילום: פרטי)

ליקויים בתחבורה הציבורית בבית שמש: ראש העיר ערכה דיון חרום

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: ״לא מתקבל על הדעת שרבבות תושבי בית שמש יתמודדו עם ליקויי תחבורה ציבורית יומיומיים בשל שיתוק מערכתי בממשלת מעבר"

פורסם בתאריך: 25.11.19 09:29

הרוחות סוערות בעיר בית שמש. בשנתיים האחרונות אוכלסו בשכונות החדשות אלפי יחידות דיור, אך תשתיות התחבורה הציבורית כמו גם פעילות ותדירות קווי השירות בשכונה נותרו הרחק מאחור. זאת לצערם של תושבי העיר בפרט בשכונות החדשות.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


ראש העיר ד”ר עליזה בלוך אמרה אתמול (ראשון) בדיון חרום כי "בשל תכנון לקוי ואוזלת יד של כלל הגורמים הרלוונטיים הפכו רבבות מתושבי העיר לבני ערובה, כשרובם ללא רכב פרטי מה שמקשה על ניהול סדר יום תקין בשכונה הזאת".

בדיון אתמול הצהירה ראש העיר "מיד כשנכנסתי לתפקיד שמתי את פתרון בעיית התחבורה הציבורית בעיר בקדמת סדר העדיפויות. כיום, נוכח הסבל הרב של תושבי העיר, ברצוני להבהיר כי לא אאפשר למצב הזה להימשך. לתושבי בית שמש מגיעה תחבורה ראויה ומתפקדת", אומרת ראש העיר.

לדברי ד”ר בלוך, "התושבים סובלים מדי יום ביומו מתחבורה ציבורית לקויה, מחסור בקווים ובעיות קשות של תדירות. יזמתי בימים הקרובים פגישה דחופה עם בכירי משרד התחבורה על מנת למצוא פתרונות מידיים וכדי להניע תהליכים ללא דיחוי שישימו סוף לסבל של תושבי בית שמש".

כזכור, בשנה שעברה הגישה בלוך עתירה מנהלית לבית המשפט המחוזי בירושלים ובקשה למתן צו ביניים נגד משרד התחבורה על שירותי התחבורה הציבורית "הבלתי סבירים" ועל מחסור משווע של כ- 100-170 אוטובוסים ברחבי העיר.

בפנייתה הנוכחית למשרד התחבורה הבהירה ראש העיר כי לא תאפשר את המשך מצב התחבורה הציבורית בעיר וכי תושבי העיר אינם יכולים להיות יותר בני ערובה לשיתוק מערכתי כתוצאה ממשלת מעבר הפועלת מזה כשנה בישראל, ומשתקת כל אפשרות לבצע שינויים והקצאת משאבים נדרשים לצרכי התחבורה של העיר בית שמש.

בדיון החרום סוכם על גיבוש מתווה מקצועי המשקף את הליקויים ובעיות התחבורה ולצידן פתרונות מעשיים מידיים שיוגש לצוות הבכיר של משרד התחבורה.

ראש העיר הדגישה כי העובדה שתושבי העיר בית שמש נדרשים להתמודד עם קשיי תחבורה יומיים בהיעדר קוים ובעיות תדירות, פוגעת באיכות חיי התושבים ואינה מתיישבת עם צרכי העיר בית שמש, הרושמת התפתחות נרחבת בכל תחום שהוא.


תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות