ליחי מחלץ את הצב (צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז ירושלים)
ליחי מחלץ את הצב (צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז ירושלים)

השריפה במבשרת: לוחם אש מבית שמש חילץ צב שנלכד בלהבות האש

ליחי בן לולו, לוחם אש ודובר כבאות והצלה בית שמש, שרק אתמול העניק ראיון אישי ל"כל העיר בית שמש", סיכן את חייו במהלך השריפה שפרצה במבשרת ציון, כאשר חילץ צב שנלכד בלהבות האש. הצב הועבר ללא פגע לשטח ירוק ופורח הרחק משטח השריפה

פורסם בתאריך: 21.11.19 11:57

מבעד לעשן, ללהבות, לסירנות, לכבאיות הגדולות, למטוסים מנמיכי הגובה, ולמאבק על הנפש והרכוש של צוותי כבאות והצלה לישראל, אפשר להסתכל על נדבך נוסף בפעילות של לוחמי האש במאבק בשריפות וזה הוא "הצלת חיות בר".

כשלוחמי האש מסתובבים בתוך הלהבות האדירות ונאבקים בהן ובחום האש שהוא כמעט בלתי נתפס ונסבל, בעשן כבד סמיך ומסמא עיניים, הם תמיד מנסים לאתר תוך כדי, בעלי חיים שנלכדים בלהבות ולהציל אותם.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


חוץ מרבבות האזרחים שלוחמי האש מצילים את רכושם וחייהם כל העת, אלפים רבים של בעלי חיים-חבים את חייהם לעירנות ולרגישות של לוחמי האש. כי גם בזמן שהכל מסביב נראה כמו אפוקליפסה בהתהוות, וגם בזמן של סכנת חיים מיידית לצוותים, לוחמי האש מצילים אלפי חיות בר שנלכדים בלהבות.
שפנים, שועלים, צבאים, צבים, חתולים, ציפורים ממינים רבים, חיות רבות נוספות ואפילו נחשים, שבלעדי העירנות והרגישות של לוחמי האש לא היו שורדים ומשגשגים בטבע הישראלי השברירי כל כך.

הצב שחולץ (צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים)

הצב שחולץ (צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים)

"במהלך השריפה במבשרת ציון, כשלשונות של אש ועשן כבד עטפו את כל גזרות הלחימה באש של צוותי כבאות והצלה לישראל, מצא מפקד הצוות סמל ליחי בן לולו צב שנלכד בלהבות והיה קרוב להיפגע. לוחם האש חילץ אותו ללא פגע, והוא הועבר לשטח ירוק ופורח הרחק משטח השריפה ללא פגע.

עזרו לנו להציל חיים-לא מדליקים אש בשטחים פתוחים. בכל מקרה של זיהוי אש או עשן, הזעיקו את לוחמי האש בטלפון חירום 102", כך מדווח אודי גל – דובר כב"ה מחוז ירושלים.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות