דודו בן נאים עם הזוג המאושר (צילום: זיו חושבי פוטומגנט)
דודו בן נאים עם הזוג המאושר (צילום: זיו חושבי פוטומגנט)

מבצע חופה: מנהל האירועים דודו בן נאים הפיק חתונה לזוג מבית שמש שהיה אמור להתחתן בדרום

בגלל המצב הביטחוני בדרום נאלצו טל ועדן מבית שמש לבטל את החתונה שלהם שהיתה אמורה להיערך הערב באולמי דוריה. מנהל האירועים דודו בן נאים לא נכנע לטרור ומצא להם אולם בפתח תקווה שבעליו הסכימו לקיים בו את חתונתם

פורסם בתאריך: 15.11.19 00:30

מנהל האירועים הותיק דודו בן נאים רגיל לשמח מדי ערב זוגות שעושים דרכם לחופה וממשיכים משם לחגיגה הגדולה, אך אין ספק שהערב (חמישי) הוא עשה את אחת המצוות הגדולות ביותר בחייו.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


בן נאים ניצל את קשריו הרבים בעולם האירועים כדי לבקש עזרה עבור זוג מבית שמש שהיה אמור להתחתן באולמי דוריה שבדרום, וכמו רבים אחרים – בגלל המצב הביטחוני גילה כי האירוע לא יוכל להתקיים.

אחרי אינספור ריצות ולא מעט בעיות, בן נאים הצליח לאתר לחתן והכלה אולם חלופי שבעליו הסכימו לקיים בו את חתונתם למרות הזמן הקצר.

בן נאים: "החלטנו לא להיכנע לטרור למרות כל המכשולים. אני שמח שהצלחנו להוביל את הזוג המאושר לערב המיוחל. תודה לאולמי דוריה על האנושיות, תודה לבעלי גן האירועים 58 פתח תקווה שחיבקו וקיבלו אותנו בהתראה כל כך קצרה, ותודה ענקית לכל בעלי המקצוע שסייעו בכל מה שנדרש. שנתראה רק בשמחות".

לחתונה המיוחדת של הבעל והאישה הטריים, טל ועדן כהן, הגיעו מאות מוזמנים שזכו ליהנות מערב שמח ובלתי רגיל שכלל את די.ג'יי אליאור אלימלך והזמר יהודה סעדו. האירוע נמשך עד השעות הקטנות של הלילה.

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    דודו המלך. לנסיון אין מחיר. אתה מקצוען וכל מה שאתה עושה אתה עושה באהבה שה׳ ישמח אותך דודו. אוהב די גיי אליאור אלימלך

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות