באמצע: הרב שמואל נתנזון בטקס פתיחת המכינה (תמונה באדיבות עיריית בית שמש)

מרגש: הרב שמואל נתנזון, ראש מכינת ידידיה בבית שמש, קידש את החתן והכלה שהעבירו את חתונתם מברור חיל לירושלים

רק לפני כעשרה הימים הרב שמואל נתנזון השתתף בטקס פתיחתה של המכינה הקדם צבאית הראשונה בבית שמש "מכינת ידידיה". השבוע הוא היה חלק משמעותי באירוע מרגש נוסף - הרב המקדש בחתונתם של תושבי הדרום ישי עוזרי ומוריה בן חמו

פורסם בתאריך: 14.11.19 11:16

ביום ראשון שעבר נפתחה בבית שמש המכינה הקדם צבאית הראשונה בעיר בהשתתפות רבים, ביניהם ראש העיר ד"ר עליזה בלוך וראש המכינה הרב שמואל נתנזון. במהלך הטקס הרב נתנזון לא הסתיר את התרגשותו הרבה מגודל המעמד ואף ציין כי הוא שמח לקבוע את מקומם בעיר בית שמש.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


ביום שלישי האחרון הרב נתנזון היה חלק משמעותי באירוע נוסף – הרב המקדש בערב המיוחד של ישי עוזרי ומוריה בן חמו, תושבי הדרום שבעקבות המצב הביטחוני נאלצו להעביר את חתונתם מברור חיל לירושלים.

גם הרב, כמו רבים ברשתות החברתיות, קיבל לפני האירוע המיוחל את הפוסט הבא: "עם ישראל היקר, אחותי אמורה להתחתן היום באולם 'ארבע עונות' בברור חיל בדרום. בגלל המצב הביטחוני אי אפשר לקיים אותה שם. אנחנו מחפשים אולם שפנוי הערב באזור ירושלים, ממש נשמח לעזרתכם! שיראל".

הפוסט הקצר הכניס את הרב למורכבות לא פשוטה של לא מעט שאלות, אך מספר שעות לאחר מכן הוא קיבל הודעה משמחת בה נמסר לו כי החתונה של עוזרי ובן חמו תתקיים באולמי אופוריה בעיר הבירה.

הרב כאמור התייצב באולם הירושלמי ולעיני מאות מוזמנים ערך טקס חופה וקידושין, אשר בסיומו הפך את השניים לבעל ואישה מאושרים.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות