תלמידים לומדים בכיתה עם מסכות עקב משבר הקורונה (צילום: מוטי מילרוד)
(צילום: מוטי מילרוד)

מערכת החינוך בבית שמש חוזרת לשגרה: חלק מהתלמידים ימשיך ללמוד בקפסולות

אחרי חופשת הפסח - תלמידי מערכת החינוך בבית שמש חוזרים ללימודים; ועדי ההורים קוראים לבטל את מתווה הקפסולות: "אין שום היגיון במתווה שמשאיר את הילדים בבית ולא במערכת החינוך"

פורסם בתאריך: 4.4.21 07:55

החל ממחר, שני, מערכת החינוך בעיר בית שמש חוזרת בהדרגה לשגרה רגילה. אולם, חרף החזרה של המשק לפעילות, ודריוגה של העיר בצבע הירוק ברמזור הקורונה, חלק מהתלמידים ייאלץ להמשיך בלמידה בקפסולות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


לפי מתווה משרד הבריאות למערכת החינוך, החל ממחר, שני, ילדי הגנים יחזרו ללמידה בת 6 ימים בשבוע ובהתאם למערכת השעות הרגילה, בצהרונים הלמידה תתקיים בצוותים ובקבוצות קבועות ועד 28 ילדים בקבוצה.

תלמידי כיתות א'-ג' – בכיתות המלאות, 5 ימים בשבוע, 5 שעות ביום. כאשר בתי הספר יהיו פתוחים 6 ימים בשבוע.

תלמידי כיתות ד'-ו' – בקבוצות קבועות של עד 20 תלמידים, 3 ימים בשבוע לפחות. בתי הספר יהיו פתוחים 6 ימים בשבוע.

תלמידי כיתות ז'-י' – בקבוצות קבועות של עד 20 תלמידים בקבוצה, יומיים בשבוע לפחות. תלמידים יכולים לעבור בין 2 כיתות, קבוצות או מגמות קבועות. בתי הספר יהיו פתוחים 6 ימים בשבוע.

תלמידי כיתות י"א-י"ב – יוכלו ללמוד בהתאם לפירוט הבא: במוסדות חינוך בהם 90 אחוזים לפחות מהתלמידים בכיתה זכאים לתו ירוק – הלמידה תתקיים במסגרת הכיתה הרגילה. במוסדות חינוך ביישובים אדומים, בהם 75 אחוזים מהתלמידים זכאים לתו ירוק , וכן ביישובים ירוקים, צהובים וכתומים – הלימודים יתקיימו בחלוקה לקבוצות קבועות של עד 20 תלמידים, תוך מעבר של תלמידים בין 2 קבוצות בלבד.

בתוך כך, כמה מראשי רשויות מקומיות וראשי הנהגת ההורים הארצית יצאו בקריאה משותפת לראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הבריאות יולי אדלשטיין ושר החינוך יואב גלנט לפתוח את הלימודים החל ממחר, ללא קפסולות ולשבוע לימודים מלא.

לדבריהם "הפגיעה במערכת החינוך קשה לא פחות מהפגיעה במשק וייארך זמן רב לתקן את הנזקים. לפיכך יש להחזיר את מערכת החינוך לפעילות מלאה".

מירום שיף, יו"ר הנהגת ההורים הארצית: "אין שום היגיון במתווה שמשאיר את הילדים בבית ולא במערכת החינוך, כשכל המשק פתוח. אחרי שנה שלמה בבית, הממשלה חייבת לפעול למקסם את התקופה שנותרה ללימודים מלאים ולתת מענה ריגשי וחברתי לילדים. חבל על כל יום וחבל על כל רגע״.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת6"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות