תומר אלימלך (צילום: פרטי)
תומר אלימלך (צילום: פרטי)

פתיחת ענף האירועים בבית שמש – התקליטן תומר אלימלך ל"כל העיר": "התרגשות שיא"

אחרי הסגר הארוך - האירועים חוזרים לשגרה תחת הגבלות התור הירוק. די.ג'יי תומר אלימלך מספר ל"כל העיר": "הטלפונים לא מפסיקים, אין כבר תאריכים פנויים"

פורסם בתאריך: 9.3.21 08:15

עם הכרזת הממשלה על פתיחת אולמות האירועים לציבור הרחב תחת מגבלות התו הסגול, נרשמה התעוררות בתעשיית המוזיקה, ובקרב אמנים ועובדי במה לקראת חזרה לשגרת עבודה אליה כל כך התגעגעו, הם והקהל הרחב.

"תחושה ממש טובות, יש התרגשות שיא, אחרי תקופה שלא היינו בשטח ואני נורא שמח שזה קורה", מספר די.ג'יי תומר אלימלך (34) מבית שמש בשיחה עם "כל העיר", "אני רק מקווה שכל התקופה הזאת תהיה מאחורינו, ושלא תבוא איזה מוטציה אחרת בעתיד".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בתקופת הסגר, משתף אלימלך, "הפקתי מוזיקה שהיא בינלאומית וגם לתחום האירועים, פשוט היה לי כל כך הרבה זמן שעשיתי ממש מלא מוזיקה. האירוע הראשון שייתקיים השבוע יהיה 'בום' – התרגשות אמיתית".


תומר אלימלך (צילום: פרטי)

תומר אלימלך (צילום: פרטי)


לדברי אלימלך, "אני שמח שזה נפתח עכשיו כי תכף תהיה הפוגה בתקופת 'העומר', ואין חתונות ואין אירועים, אז לפחות עכשיו נוכל לנשום קצת אוויר וקצת להתפרנס, ולאחר ההפוגה, אני מאמין שלא יהיה לנו זמן לנשום, וזה טוב, כי לזה ציפינו אחרי כל כך הרבה זמן שלא יכולנו לעבוד".


תומר אלימלך (צילום: פרטי)

תומר אלימלך (צילום: פרטי)


עם ההודעה על פתיחת ענף האירועים, זרם הפניות לאלימלך מצד הלקוחות לא פסק לרגע: "הטלפונים לא מפסיקים, הרוב אבל כבר סגר, כל הזוגות שהיו אמורים להתחתן בקיץ שעבר דחה את האירוע לקיץ הקרוב, והדבר הזה יספק פרנסה לכולם, אם זה לצלמים, אמנים, אין ספק שכולם יעבדו, גם באירועים הקטנים, אנשים מתחתנים במוצשים, אין תאריכים פנויים כבר".

ההגבלה על כמות המשתתפים לא מפריעה?
"אני חושב שכרגע לא משנה כמה אנשים יהיו, פשוט אנשים צריכים את האוויר הזה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת2"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות