מבני ציבור בשכונה ג'1 (הדמיה: אדריכל יאיר אביגדור)
מבני ציבור בשכונה ג'1 (הדמיה: אדריכל יאיר אביגדור)

הסוף לקראוונים בבית שמש – התוכנית החדשה להקמת מבני ציבור קבועים בעיר

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה אישרה להפקדה תוכנית הכוללת תוספת של 13,000 מ"ר של שטחי ציבור - בהם בתי ספר, גני ילדים, בתי כנסת ואולם כנסים בעיר

פורסם בתאריך: 2.3.21 07:58

הסוף לקראוונים בבית שמש: הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה ירושלים, בראשות עו"ד עמיר שקד, אישרה להפקדה תוכנית לתוספת של שטחי ציבור שתיתן מענה למחסור במבני ציבור בבית שמש.

מדובר בתוכנית שביוזמת משרד השיכון והבינוי, המצויה בתחום השכונה ג' 1 והיא כוללת תוספת משמעותית של 13,000 מ"ר שטחי ציבור בהם בתי ספר, גני ילדים, בתי כנסת, מרכז כנסים וכן תוספת של 120 יחידות דיור.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בוועדה המחוזית ירושלים מציינים כי לאור קידום תוכנית הבינוי, לא תותר הקמת מבנים זמניים של מוסדות ציבור בעיר בית שמש, אשר כידוע, שכיום, חלק גדול של מבני הציבור בעיר מצוי במבנים ניידים וזמניים (מנ"דים), והתוכנית באה לתת מענה של מבני ציבור איכותיים וקבועים לרווחת תושבי העיר.


מתחם הספורט החדש (הדמיה: אדריכל לארי שטרנשיין)

מתחם הספורט החדש (הדמיה: אדריכל לארי שטרנשיין)


בתוך כך, הוועדה המחוזית אישרה להפקדה תוכנית להקמת מתחם שישלב ספורט ונופש, שטחי מסחר ותעסוקה. המתחם כולל מבנה בן ארבע קומות לטובת מרכז ספורט ונופש שישלב גם בריכת שחייה. בסמוך למרכז הספורט, מתוכנן מבנה נוסף בן 14 קומות לטובת תעסוקה שיוקם מעל קומת מסחר. המתחם על שטח 10 דונם ממוקם בדרום-מזרח העיר ובסמוך לשכונת רמת בית שמש א'. כיום מדובר שטח ריק המוגדר בייעוד ספורט ונופש.


שירה תלמי בבאי (צילום: אלידור חדד)

שירה תלמי בבאי (צילום: אלידור חדד)


מתכננת מחוז ירושלים במינהל התכנון, שירה תלמי-באבאי, מציינת כי "התוכניות יהוו מוקדים חיוניים של ספורט נופש ותעסוקה בעיר בית שמש, ויאפשרו פיתוח עירוני ראוי של שטחי ציבור ותעסוקה כחלק מהפיתוח של העיר. בהקשר זה קבעה הוועדה בהחלטתה, כי לא תותר יותר הקמת מבנים ניידים וזמניים בשטחים המיועדים לצורכי ציבור וזאת על מנת לאפשר היצע איכותי וראוי של שטחי ציבור לרווחת התושבים".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת3"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות