האכיפה בסגר הקורונה בבית שמש (צילום: דוברות המשטרה)
האכיפה בסגר הקורונה בבית שמש (צילום: דוברות המשטרה)

פורים בצל הקורונה בבית שמש – עוצר לילי ואכיפת התקהלויות

הגבלות התנועה בפורים: המשטרה תתגבר נוכחות במוקדים, שבהם קייימת הערכה כי יתבצעו הפרות של ההנחיות; החשש הגדול הוא מטישים המוניים שיתקיימו במגזר החרדי

פורסם בתאריך: 25.2.21 08:01

חג פורים 2021 בעיר בית שמש יתקיים השנה תחת עוצר לילי ואיסור על התקהליות המוניות בשל מגבלות הקורונה שהטילה הממשלה, במשטרה נערכים לחסימות בתוך העיר ומחוצה לעיר, ובמקביל, לאכיפה מוגברת בשכונות למניעת התקהלויות המוניות.

במשטרה מציינים כי "פעילות הפיקוח והאכיפה של משטרת ישראל ברחבי הארץ תוגבר בערב החג, כששוטרי אגף התנועה יקימו 24 מחסומים בפריסה ארצית שיפעלו החל מהשעה 20:00 בימים חמישי, שישי ושבת, ועד לשעות הבוקר למחרת כל יום".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


החשש של המשטרה כי רבים יערכו טישים וחגיגות פורים המוניות בחסידויות. כמו כן, המשטרה נערכת להציב ניידות משטרה סמוך למקומות, שבהם בדרך כלל מתקיימות המסיבות – אזורי תעשייה, בפארקים ובאתרי טבע שונים, באולמות ובבתים פרטיים. מחסום משטרתי יוצב במחלף חמד.

במסיבת עיתונאים לקראת סגר חג פורים שהתקיים אתמול, רביעי, אמר מפכ"ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי, כי "משטרת ישראל תיערך בסוף השבוע לפריסה ארצית נרחבת, במסגרת זאת, אנחנו נפעיל את כל המשאבים המשטרתיים העומדים לרשותנו, לצורך אכיפת התקנות ושמירה על בריאות הציבור. נפעיל מחסומים בין הערים, ובתוך הערים, סדרי גודל של למעלה מ-250 מחסומים, ו-2500 ניידות בכל רחבי המדינה".

המפכ"ל שבתאי הוסיף והתריע כי "יהיו כוחות ייעודיים שיופעלו באיזורים ובריכוזים שעלולים להיות ריכוזים של הפרות בוטות. הפעלנו את כל מערכי המודיעין, ואנחנו יודעים על עשרות התקהלויות כאלה ואחרות שמתוכננות, אנחנו פועלים על מנת לסכל את אותם אירועים, הנחיתי את אגף החקירות לפעול ולפתוח במקביל לקנסות בהליכים פליליים כנגד כל אלה שמארגנים את אותם התקהלויות לא חוקיות, אני רוצה להדגיש, תכילתה של משטרת ישראל הוא לטפל בסוגיות יומיומיות, ולא בקורונה, אני פונים לציבור ומבקשים ומצפים לגלות אחריות ציבורית,להישמע להנחיות למען הכלל, ההנחיות האלה מצילות חיי אדם".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות