ראש העיר עליזה בלוך, תלמידים בכיתה (צילומים: רווח הפקות, מוטי מילרוד)
ראש העיר עליזה בלוך, תלמידים בכיתה (צילומים: רווח הפקות, מוטי מילרוד)

ראש העיר עליזה בלוך דורשת מתווה חזרה ללימודים: "התלמידים שבעים מהנחיות שלא עמדו במבחן המציאות"

ראש העיר עליזה בלוך פנתה למשרדי החינוך והבריאות בדרישה לזרז את חזרת התלמידים והתלמידות לבתי הספר: "אסור לנו לשוב למצב של חזרה ללימודים ללא מתווה שיבטיח רצף משמעותי עבור המורים והתלמידים"

פורסם בתאריך: 9.2.21 07:44

בשל החשש מהתפשטות המוטציה הבריטית של נגיף הקורונה, גני הילדים ובתי הספר בעיר בית שמש לתלמידי כיתות א'-ד' לא יפתחו גם הבוקר.

בית שמש כידוע ממוקמת בשלב האדום ברמזור הקורונה, ולכך גם כאשר תתקבל החלטה על פתיחה וחזרה לשגרה במערכת החינוך היא ככל הנראה תתבצע בצורה מדורגת וזהירה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


על רקע החשש מהדבקה נרחבת בקרב התלמידים וילדי הגנים עם החזרה ללימודים, פנתה ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך בתחילת השבוע למשרד החינוך ולמשרד הבריאות בבקשה ליצור מתווה מסודר ומשמעותי, "פניתי לשרי החינוך, הבריאות ומנכ"לי המשרדים עם אמירה ברורה. תלמידי ישראל שבעים מהנחיות וממתווים שלא עמדו במבחן המציאות. אם לא נשלב במסגרת הניסיון להחזיר לשגרת לימודים את הלימודים במרחב הדבר לא יהווה חסם לעלייה מחודשת של תחלואה".

לדברי ראש העיר בלוך, "נכון יהיה לשלב לימודים במרחב בכל הרשויות המקומיות ובכל צבעי הרמזור. הטעות הגדולה ביותר שאסור לנו לשוב למצב של חזרה ללימודים ללא מתווה שיבטיח רצף משמעותי עבור המורים והתלמידים".

בתוך, נמשכת העליה בשיעור המתחסנים בעיר בעיר בית שמש, לפי נתונים שנמסרו מהעירייה, נכון ליום שני 8.2, ישנם בעיר כ-1,636 חולים פעילים, ועם 49 חדשים ביממה האחרונה, בגזרת המתחסנים בעירייה מדווחים על 12,823 מתחסנים בחסיון שני ו-23,303 תושבים שהתחסנו בחיסון ראשון.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות