אוטובוס אגד (צילום: עופר וקנין)
(צילום: עופר וקנין)

רמת בית שמש: כתב אישום הוגש נגד תושב העיר שחסם אוטובוס ותקף נוסע

כתב אישום הוגש לבית משפט השלום בבית שמש נגד תושב העיר, שחסם לפני כחצי שנה אוטובוס נוסעים ברמת שמש, ותקף את אחד הנוסעים

פורסם בתאריך: 31.1.21 07:36

המאבק בתופעת האלימות כלפי נהגים: לאחר גל תקיפות נהגי תחבורה ציבורית בעיר בית שמש, יחידת התביעות של משטרת ישראל הגישה באחרונה כתב אישום לבית משפט השלום בית שמש נגד תושב רמת בית שמש, בן 39 לאחר שחסם אוטובוס נוסעים והכה את אחד מהנוסעים.

לפי כתב האישום שהוגש נגד התושב, "בתאריך ה-4 ליוני 2020, בשעה 17:30 לערך, עמד הנאשם בשדרות נחל קישון בבית שמש ופנה בקריאה לנהג קו אוטובוס 417 של אגד בבקשה לעלות לאוטובוס".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"נהג האוטובוס סירב לכך שכן האוטובוס לא עמד בתחנת האוטובוס", נטען בכתב באישום, "בשל סירובו של נהג האוטובוס, בעט הנאשם בדלת האוטובוס ונעמד לפני האוטובוס באופן שחסם לו את נתיב הנסיעה".

בהמשך כתב האישום מגוללים במשטרה את שהתרחש במקום בעקבות חסימת האוטובוס על ידי התושב, "במקום התחילה התקהלות של אנשים נוספים, אולם הנאשם המשיך לעמוד בדרכו של האוטובוס".

בהמשך האירוע, כך לפי כתב האישום, "לאחר דקות המתנה ארוכות, ניגש אחד מהנוסעים אל הנאשם במטרה להרגיע אותו ולבקש ממנו שיחדול מחסימת האוטובוס".

"או אז", מצוין בכתב האישום, "הבחין הנאשם כי דלת האוטובוס נפתחה, ודחף את הנוסע במעלה מדרגות האוטובוס, ובעקבות כך, נפלו לנוסע המשקפיים ונשרטו".

"במעשיו", מאשימים במשטרה, "תקף הנאשם את המתלונן שלא כדין בלא הסכמתו, פגע ברכוש במזיד ולא כדין, והתנהג באופן פרוע במקום ציבורי".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות