הצתת מצלמות אבטחה בשכונת רמת בית שמש ב', ראש העיר עליזה בלוך (צילומים: מחאות החרדים הקיצוניים, רווח הפקות)
הצתת מצלמות אבטחה בשכונת רמת בית שמש ב', ראש העיר עליזה בלוך (צילומים: מחאות החרדים הקיצוניים, רווח הפקות)

ראש העיר בלוך עומדת לצד השוטרים: "אני מחזקת אתכם במשימת האכיפה"

על רקע העימותים האלימים בריכוזים החרדיים בבית שמש, שבהם נרשמות הפרות של הנחיות סגר הקורונה, ראש העיר עליזה בלוך שיגרה מכתב תמיכה למשטרה: "גיבוי מוחלט לפעילות השוטרים"

פורסם בתאריך: 26.1.21 07:42

שבוע נוסף של עימותים אלימים בבית שמש, בצל הסגר והמתיחות מול המשטרה בשכונות החרדיות בעיר, בדומה לריכוזים חרדיים אחרים בארץ. פעולות האכיפה המשטרתית בשכונות החרדיות למניעת התקהליות והפרות של תקנות הקורונה נתקלות בהתנגדות אלימה, שכוללת זריקות אבנים, אשפה והצתת פחים. ובתגובה קשה מצד המשטרה תוך שימוש באמצעים לפיזור הפגנות.

עליית מדרגה נוספת נרשמה השבוע בעיר בית שמש, מצד שוליים קיצוניים מהמגזר החרדי שהציתו השבוע, ראשון, מצלמות אבטחה ועמודי חשמל ברחוב יהודה הנשיא ברמת בית שמש ב'. כאשר חרף ההתנערות והגינויים של חברי המועצה בעירייה למראות הוונדליזם שנרשמו בשכונות החרדיות בעיר, הביקורת על הפעילות המשטרתית מול החרדים רק הולכת ומחריפה את הטון.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בנתיים, במכתב ששיגרה השבוע למפקד תחנת בית שמש סנ"צ שלומי טובול, הביעה ראש העיר עליזה בלוך את תמיכתה בפעילות האכיפה המשטרתית בשכונות בעיר ובחרדיות בפרט, "הסגר השלישי מוצא את החברה הישראלית ובכלל זה את עירנו בית שמש במצב מאוד מורכב" פותחת בלוך את מכתבה, "מחד תמונת התחלואה בהתפרצות דרמטית, מבצע החיסונים רק מתחיל לתת את אותותיו והציבור, כל מגזר מסיבותיו שלוף נמצא במשבר אמון".

"שוטרי משטרת ישראל ומתנדבי המשטרה, מבצעים את שליחותם לחיזוק שלומם ובריאותם של כלל תושבי העיר", מדגישה בלוך ומוסיפה, "אני מבקשת לחדד ולהבהיר כי תושבי העיר בית שמש, עובדי העירייה ואנוכי מעניקים גיבוי מוחלט לפעילות השוטרים ולמתנדבי משטרת ישראל, החלטות ממשלת ישראל והנחיות משרד הבריאות מצילות חיים".

עוד ציינה ראש העיר בלוך במכתבה, "אני מחזקת אתכם במשימת האכיפה בכל חלקי העיר, אני קוראת לכם להמשיך וליישם את מדיניות ממשלת ישראל כי רק כך ננצח את הקורונה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות